Reakcia na: TA #29132:
Dovolujem si pripomenúť moje príspevky #28856 a #29044 , z toho vychádzam. Najprv si ich pozri.
Spojenie ed z Havličkovej a NMM na stanicu je problematické, oklukové. Aj dvojkou dnešnou. Práve tu je velmi vidieť ako chýba trať ed v smere Masarykova-stanica. Z NMM sa dnes rýchlejšie dostanem na stanicu (po absolvovaní malej zastávkovej turistiky) od mlyn.bašty abusmi po Štefanikovej alebo Masarykovej (ten smer by mal mať lepšie intervaly!).
Zámena konečných 6 a 9 nemá nič spoločné so spojením na stanicu. Deviatku som skrátil, aby to nelákalo ludí k jej využívaniu až na jazero. K tomu by mali práve rýchlejšiu a kratšiu jedničku. L6 doplnuje interval na Havličkovú. Ja tam s dvojkou nepočítam. Oproti Nagyovmu návrhu je ten rozdiel, že na B.Něm sa mení int ed z 10‘ na 15‘ a k Havličkovej z cca 6‘ na 5‘. Dúfam, že objektívni návštevníci a študenti TU ma neukrižujú ak budem tvrdiť ,že dobré spojenie sa im nezmení a že zastávka pri Športe na Komenského je v pohodovej dostupnosti.
KVKV
...duchaplne názory.... NAVRHNI NIEČO, linky,intervaly.
...jedna linka z jazera.... ale ja nehovorím o jednej linke, prečítaj predošlé príspevky.
... v novom návrhu a nie mojom, JE SKUTOČNE LEN JEDNA linka z podhradovej; ...
... No on ten trolík z Furče ani z KVP ani nikam inam nemože než cez N.O. ,ono je to v podstate jedna linka.
... cez NO nepreženiem všetko, ale aj tak to ostane doležitým prestupným terminálom. Vlastne stále je.
...Ak sa potrebujem najrýchlejšie dostať z bodu A do B , tak platí AJ DNES, že to može byť s použitím prestupu. Je to rýchlejšie, než čakať na priamy spoj 30 min.
... 10-min. interval na linke ed ešte nikde nesposobil kolaps ed, ani v Košiciach.(to by v iných mestách už dávno ed skolabovala- to je holý nezmysel a neznalosť) Kapacita zaťažitelnosti traťových úsekov v KE je cca štvor až päť násobná oproti dnešku. Na erke do VSŽ sa jazdilo kedysi v rannej špičke v MINUTOVÝCH intervaloch, dvojičky, trojičky. Na mestských linkách bol int . 4,6,12min.
V podstate príspevok 29128 je absolútna mystifikácia.
Isteže, bolo by ideálne mať v každom smere každých šesť až desať minút priamy spoj, ale vychádzať sa dá len z možného, moj návrh ed vychádzal z kapacity oficiálneho návrhu dp. Treba si to porovnať