Reakcia na: S499.1023 #2723:
Kedze mna porucha autobloku Kosice-Druzstevna pri Hornade-Kysak "zasiahla" len vcera v dennej, zistil som u kolegu, ze Op rozkazy sa pre zmienovane PZZ nedavali, lebo jeho cinnost touto poruchou narusena nebola. Problem je inde. Na balkyho obranu je nutne povedat, ze toto PZZ sa malo nahradit novym tusim minuly rok, ale vies, na Slovensku sa na rozdiel od Ciech len rozprava... Zjednodusene popisem, priecestie sa opatovne uzatvara po prekroceni casu anulacie ktora sa prekroci po 6 minutach jej trvania. Zial v anulacnych usekoch sa nachadzaju tzv. rozrezne body univerzalneho automatickeho bloku (UAB), ktore tieto useky predlzuju o takmer 800 dalsich a zbytocnych metrov a tieto nadbytocne useky su prave pred vchodovymi navestidlami 1S, 2S zst. Kosice. Takze, ak vlak viac spomali, ci zastavi u vchodu, prekroci sa anulacia a zavory sa uzavru. Co natom, ze sa ten vlak uz vobec nenachadza v usekoch rozhodujucich pre uzavretie priecestia... K tomu prispieva aj fakt, ze od posledneho navestidla autobloku s funkciou predzvesti je k vchodovemu 1800 metrov a tak musi ist vlak na zlte medzikruzie v tomto oddieli neumerne dlho pomaly a tak sa tych 6 minut takmer vzdy prekroci a to nehovorim o tom ked vlak stoji u vchodu. Take vymozenosti, aby sa doba prekrocenia anulacie zacala merat az postavenim vchodovych navestidiel, pripadne pritahom rele F pri privolavacke, na to zabudni! Tot vse.
Esicko