Reakcia na: balky #2724:
OK, čo sa týka časov, stotožňujem sa s názorom rušňovodičov, aby sa závory zatvárali skôr ako spomínaných minimálnych 7 sekúnd pri rýchlosti 120 km/h. Ohľadne náklaďákov mi nenapadlo, že idú menšou rýchlosťou, takže dajme tomu, že príjazd ku PZZ trvá priemerne dvojnásobok času. Lenže tu bolo spomínané, že PZZ sú uzatvorené aj dlhšie ako 20 minút a v tejto súvislosti mi skôr zapadá tvrdenie S499.1023, ktorý hovorí o otváraní (zatváraní) PZZ po (pred) príchode (odchodom) vlaku v súvislosti s nefunkčným autoblokom, čo by som už jednoznačne považoval za vážnejšiu poruchu. Ale som niečo zle pochopil?
Predpokladám, že SAD Prešov inštalovaním displejov EMtest sleduje dodržiavanie záväzkov o investovaní do dopravy, ktoré jej vyplývajú zo zmluvy o privatizácii podniku.
Vladimír
Re #2704 Dopravák: Nemusí byť ani Ikarus. Pražskí kolegovia, ktorých som sprevádzal v lete 2002 si dodnes s hrôzou spomínajú na vozidlo 6299
Re #2705 S499.1023: Súhlas.