Reakcia na: Sarko #2720:
Keď jazdíš bez kontroly uzavretia, tak musíš rušňovodičom dať tzv. rozkaz Op, oni musi ísť tak, aby rýchlosť vlaku pri vjazde čal súpravy na priecestie nebola vyššia ako 10 km/h. Keďže sú ale predzváňacie, uzatváracie, vyprázdňovacie a anulačné doby spočítané na traťovú rýchlosť, tak sa samozrejme stojí dlho. Pokiaľ ide o dvojkoľajku, môže sa stať, že do približovacieho úsekjy medzitým vstúpi zase vlak z opačného smeru a prejazd je stále uzatvorený aj pri správnej funkcii.Ďalší problém je, že ak je PZZ zaviazané do nefunkčného autobloku, tak pravdepodobne uzatváranie prejazdu jazdou vlaku nefunguje a závroy sa musia zatvárať už pred odchodom vlaku z opredcházajúcej stanice a otvárať až po jeho príjazde do nasledujúcej stanice.
I.
Sarko