Reakcia na: eMareq #2545:
Jasné, chápem. Skrátka nejaké normálne trasy. Súhlasím, aj keď s konkrétnymi príkladmi nesúhlasím. Napr. taká Tvoja L53 ide až na Madridskú. To je O.K., za predpokladu, že na Madridskú nejde nič po Americkej (dnes ide L54). Ak tam má byť aj priama L54, aj L53 cez vrch, tak jednoznačne nie - L53 skrátiť po Hanojskú alebo Miestny úrad.A tiež sa mi nepáči ani myšlienka expresu na Podradovú. Myslím, že je to zbytočnosť.
K tomu pivu - stále sa točíme okolo toho a stále nie je jasné - videl si, ako si ho počas služby KÚPIL alebo ako ho počas služby CHLASTAL? Lebo ak si ho kúpil, na tom nie je nič zlé, ale ak ho aj otvoril, to je už iné kafe...
Vzhľadom na to, že DPMK zrejme chce zostať pri štvormiestnych číslach, číselné rady sa občas opakujú. Zrejme to chce väčší odstup, kedy jeden zaniknutý číselný rad už vyšumí z pamäte - neviem presne ako to definujú predpisy DPMK. Určite sa to však dá, pretože ak sa nemýlim, Novoplany majú čísla, ktoré kedysi hrdo nosili ŠM-ky.
Vladimír
Re #2538 eMareq: Keď už niečo navrhuješ, tak buď konkrétny a jasný. Píšeš, že L55 je nezmysel, lebo Enárku oddeľuje od Lingova pár zastávok. Čiže riešením je ČO? Predĺžiť L55 do trasy Lingov - Lingov?
Obdobne L53 - riešením je ČO? Trasa Madridská - Madridská? To by si už ale musel rôzne smery očíslovať odlišne.
Re #2539: Pozri, len z Prešova môžem uviesť plno príkladov konečných, kde sa vyčkáva a vodiči môžu len snívať o takom luxuse ako by mali v Barci. Takže v tom problém nevidím. Ale ak raz máme vybudovanú základňu tak, že JE možné každú linku viesť v trase, kde bude vyčkávať na patrične vybavenej konečnej, prečo vymýšľať linku, ktorá toto nespĺňa? Z tohto dôvodu som viacmenej PROTI L4 v trase Boženka - Barca. Okrem toho musí zopakovať, že súčasné linkové vedenie električiek považujem za úplne dokonalé. Takmer odvšadiaľ všade priamy a jediný spoj - každá linka má jasnú funkciu, žiadna nelezie do kapusty inej.