Reakcia na: eMareq #2539:
Tak poďme na štatistiku, ktoré linky spĺňajú tebou uvedené podmienky:
L2- Žel. stanica NIE, Št. Lokomotívy ÁNO
L3- Žel. stanica NIE, OC Važec ÁNO
L4- Št. Lokomotívy ÁNO, Barca NIE
L5- Žel. stanica NIE, OC Optima NIE
L6- Žel. stanica NIE, Nám. MMM NIE
L7- Št. TU NIE, OC Važec ÁNO
L9- Št. Lokomotívy ÁNO, OC Važec ÁNO
R1- VA USS NIE, Žel. stanica NIE
R2- VA USS NIE, OC Važec ÁNO
R3- VA USS NIE, Št. Lokomotívy ÁNO
R4- VA USS NIE, Št. TU NIE
R5- VA USS NIE, Hotel Strojár NIE
R6- VA USS NIE, DPMK ÁNO
R7- VA USS NIE, Amfiteáter NIE
R8- VA USS NIE, Barca NIE
Takže podmienky vôbec nespĺňajú L5, 6, R1, R4, R5, R7 a R8. Naopak jediná linka, ktorá ich spĺňa ideálne, je L9. Takže to nie je o tom, či linka spĺňa štandardy, ale ako sa k tomu postaví vedenie. V Brne je myslím 25 používaných konečných staníc a na každej sú tieto samozrejmosti vybudované. Postaviť niečo á la unimobunka s jednou miestnosťou s WC a druhou pre oddych vodiča by pre DP, ktorý pristupuje k svojim zamestnancom s vážnosťou, by nemal byť problém.
To snáď nie
Vladimír
Re #2538 eMareq: Keď už niečo navrhuješ, tak buď konkrétny a jasný. Píšeš, že L55 je nezmysel, lebo Enárku oddeľuje od Lingova pár zastávok. Čiže riešením je ČO? Predĺžiť L55 do trasy Lingov - Lingov?
Obdobne L53 - riešením je ČO? Trasa Madridská - Madridská? To by si už ale musel rôzne smery očíslovať odlišne.
Re #2539: Pozri, len z Prešova môžem uviesť plno príkladov konečných, kde sa vyčkáva a vodiči môžu len snívať o takom luxuse ako by mali v Barci. Takže v tom problém nevidím. Ale ak raz máme vybudovanú základňu tak, že JE možné každú linku viesť v trase, kde bude vyčkávať na patrične vybavenej konečnej, prečo vymýšľať linku, ktorá toto nespĺňa? Z tohto dôvodu som viacmenej PROTI L4 v trase Boženka - Barca. Okrem toho musí zopakovať, že súčasné linkové vedenie električiek považujem za úplne dokonalé. Takmer odvšadiaľ všade priamy a jediný spoj - každá linka má jasnú funkciu, žiadna nelezie do kapusty inej.