Reakcia na: Sarko #2550:
Mne slo hlavne o to, ked sa jedna o velku potrebu - kde si umyjes ruky po jej vykonani a kde ju vobec vykonas (beriem v uvahu tu trasu (Stadion TU - Barca)? Ano v Barci sa da, ale sukromnik si moze zmysliet, ze on nechce, aby mu tam chodili vodici - je to nelogicke, ale moze sa to kludne stat. Naviac v DP pracuju aj zeny ako vodicky - co je pre nich nedostojne, chodit volakde poza kricky. A tomuto stavu sa neda vyhnut, ked Ti treba, dajme tomu vydrzis nejako na konecnu. Co potom?Sem tam sa vodici potrebuju aj najest, da sa to v elektricke, horsie to je, ked mas potraviny, ktore musia byt v chlade, aby sa nepokazili - kde si ich ulozis?, alebo uvarit kavu - kde?
K tej unimobunke, no v Barci, by som ju ani nestaval - vandalstvo pripadne samotna kradez vybavenia, staci si pozriet zastavku na konecnej. Po tom co ju DP da do poriadku, za nejaky cas chybaju CP, odrazu niekomu vadi, ze hore svieti vybojka - oznacujuca zastavku, potom zase niekto rozoberie spodok.
Vladimir - k Tej L53, ja by som ju ponechal az po Madridsku a naviazal na nu L54, ktora by koncila na MU. Preto zrychleny spoj na Podhradovu. Ak sa potrebujes dostat na NO, tak mas len jedinu moznost ist priamo L16 ak nechces prestupovat, ktora Ti zastavuje na kazdej zastavke v trase + zel. stanica. L53 by podla mna jazdievala takto (vysek): Zoborska - Polianska - OD Mier - M.B. - Jakabov Palac - N.O. - tj. 4 zastavky medzi Zoborskou a N.O.
Ide mi hlavne ako sa co najrychlejsim (a najdostupnejsim variantom) sposobom dostat na N.O zo Zoborskej, bez zbytocneho stania na kazdej zastavke ako u L16.
k tomu pivu a L13 (naposledy): PI SOM HO NEVIDEL, FLASKU SOM VIDEL. I tak si myslim, ze vodic ma v prvom rade jazdit a nakupy si nechat na prestavku.
Ohladom tej unimobunky a konecnej - pisal som to zo socialnej stranky veci.
Sarko
Tak poďme na štatistiku, ktoré linky spĺňajú tebou uvedené podmienky:
L2- Žel. stanica NIE, Št. Lokomotívy ÁNO
L3- Žel. stanica NIE, OC Važec ÁNO
L4- Št. Lokomotívy ÁNO, Barca NIE
L5- Žel. stanica NIE, OC Optima NIE
L6- Žel. stanica NIE, Nám. MMM NIE
L7- Št. TU NIE, OC Važec ÁNO
L9- Št. Lokomotívy ÁNO, OC Važec ÁNO
R1- VA USS NIE, Žel. stanica NIE
R2- VA USS NIE, OC Važec ÁNO
R3- VA USS NIE, Št. Lokomotívy ÁNO
R4- VA USS NIE, Št. TU NIE
R5- VA USS NIE, Hotel Strojár NIE
R6- VA USS NIE, DPMK ÁNO
R7- VA USS NIE, Amfiteáter NIE
R8- VA USS NIE, Barca NIE
Takže podmienky vôbec nespĺňajú L5, 6, R1, R4, R5, R7 a R8. Naopak jediná linka, ktorá ich spĺňa ideálne, je L9. Takže to nie je o tom, či linka spĺňa štandardy, ale ako sa k tomu postaví vedenie. V Brne je myslím 25 používaných konečných staníc a na každej sú tieto samozrejmosti vybudované. Postaviť niečo á la unimobunka s jednou miestnosťou s WC a druhou pre oddych vodiča by pre DP, ktorý pristupuje k svojim zamestnancom s vážnosťou, by nemal byť problém.