Dopravák: A to nebolo podbité? Veď trať na pražcoch by sa mala po zhotovení trikrát podbíjať v nejakých intervaloch? Keď si trochu sadne a tak. Či to bolo odnovoty?
Ale inak je to spravené pekne, teda má to istú estetickú hodnotu, len to mohlo mať trávu, ale to je drahí špás. No vlastne ani nie, keby si to DP nejak vymyslel, teda, žeby si to nedal robiť dodávateľsky.
Ale inak je to spravené pekne, teda má to istú estetickú hodnotu, len to mohlo mať trávu, ale to je drahí špás. No vlastne ani nie, keby si to DP nejak vymyslel, teda, žeby si to nedal robiť dodávateľsky.


Vladimír
Takže zhrniem prvú časť - ja by som otočku Žel. stanica za náležite vybavenú považoval.
Druhá výtka smeruje k posudzovaniu liniek R2 - R6 a R8, čo považujem za mimoriadne zavádzajúce. Toto sú predsa špičkové linky! Jazdia na nich predovšetkým trhané služby, ktoré majú poväčšinou také krátke výkony, že im nárok na prestávku na odpočinok ani nevzniká. Tieto R-ky teda nepotrebujú náležite vybavené konečné tak, ako ostatné linky.
Záver: Podmienky podľa mňa nespĺňajú len linky č. R1 (nakoľko na stanici nevyčkáva) a R7. Ak sa teda niečo spraví na vstupnom areáli, tak máme celú električkovú sieť vybavenú.