Reply on: Vladimír #2549:
Nemyslel som zdvojenu zadnu napravu, ale len 2x pneumatiky na zadnej naprave (namiesto beznych 4x)
Neviem ako sa to odborne nazyva...
Neviem ako sa to odborne nazyva...

To Vás nič iné netrápi, iba to , že sú vodiči, ktorí sa snažia a naozaj dbajú o sveje pridelené vozidlo.
To snáď nie
Keby si radšej zachraňoval u šéfa TD L70, ale Tebe CDčka vadia 

Nie dosť, že na 15TrM a 14TrM sa nesmú lepiť fólie, ešte aj toto...
Vladimír
Re #2538 eMareq: Keď už niečo navrhuješ, tak buď konkrétny a jasný. Píšeš, že L55 je nezmysel, lebo Enárku oddeľuje od Lingova pár zastávok. Čiže riešením je ČO? Predĺžiť L55 do trasy Lingov - Lingov?
Obdobne L53 - riešením je ČO? Trasa Madridská - Madridská? To by si už ale musel rôzne smery očíslovať odlišne.
Re #2539: Pozri, len z Prešova môžem uviesť plno príkladov konečných, kde sa vyčkáva a vodiči môžu len snívať o takom luxuse ako by mali v Barci. Takže v tom problém nevidím. Ale ak raz máme vybudovanú základňu tak, že JE možné každú linku viesť v trase, kde bude vyčkávať na patrične vybavenej konečnej, prečo vymýšľať linku, ktorá toto nespĺňa? Z tohto dôvodu som viacmenej PROTI L4 v trase Boženka - Barca. Okrem toho musí zopakovať, že súčasné linkové vedenie električiek považujem za úplne dokonalé. Takmer odvšadiaľ všade priamy a jediný spoj - každá linka má jasnú funkciu, žiadna nelezie do kapusty inej.