Reply on: eMareq #2572:
L14 má konečnú tam kde Ti vodič zastavil tj. cca 20m pred vstupom do "depa" trolejbusov
je velmi zaujimave, ze ich nezoberu z 1014, ked je na tazkej
Musi byt zaujimave, ked stupi na pedal a pred koleso namiesto piesku by vysiel chlieb s niecim 

Jednalo sa o 5217

( jedna babka povedala)
brrr
A ubezpečujem Ťa, že bežným cestujúcim je to úplne fuk. Hoci ako je to gýčovité aj tak to dáva vozidlu krajší vzhľad ... koberček, autorádio, farebné fólie (Sarko súhlas, presne to som mal na mysli na 14 a 15TrMky by konečne mohli nalepiť fólie). Pozri si vozidlo 1007 - hnus, prázdna palubovka, ešte aj prach na nej vidieť 


Sarko
Veď som Ti napísal, kde všade nie sú podmienky a stále si protirečíš. Mnou navrhovaná L4 by bola minimálne to, čo je dnes L5 alebo L6. Aj na stanici musia chodiť vodiči do súkromnej firmy na WC a nemyslím si, že ak saDPMK dohodne s čerpacou stanicou na platbách, že ísť vodičom na WC neumožní. Takže toto vôbec nie je argument proti zmene trasy L4. Ešte raz sa opakujem, akákoľvek navrhovaná zmena môže naopak dopomôcť tomu, aby sa na nevyhovujúcich miestach spomínané sociálne zariadenia vybudovali. Tú unimobunku som spomenul ako príklad, veď aj v nej sa dajú urobiť priečky s oddelením na WC a miestnosť pre vodičov. Čo myslíš, ako to majú napr. v mnou spomínanom Brne? Sú to napr. obyčajné drevenice, vnútri vystlané umakartom alebo podobným materiálom. V jednej miestnosti je WC, v druhej umývadlo a to je všetko. V lepšie zaradených je aj miestnosť pre vodičov, v niektorých aj chladničky alebo automaty na rôzne hotové jedlá v hermeticky uzavretých väčších kelímkoch, ktoré stačí prihriať a zjesť. Všetko je to o chcení a nie o nemožnosti.