Reply on: Vladimír #2541:
Napriklad:
L53: Madridska - Presovska cesta - N.O. - M.B. - OD Mier - Podhradova
L55: Lingov - Tr L. Svobodu - OD Mier - M.B. - N.O. - Krajsky Sud - Poliklinika Zapad - Starozagorska - KVP - klastor.
K tomu pivu - tusim si to chcel napisat tak, ze konzumoval po sluzbe. On si ho POCAS SLUZBY kupil. Sedel som uplne vpredu, tak som zretelne videl, ze je to pivova flaska.
Mam tu otazku ohladom evidencnych cisel: mohol by DP ak by kupil nove prostriedky davat uz raz pouzite evidencne cisla? Napr. DP kupi 40ks Karos B952, mohol by im dat napr 6301 - 6340?, alebo uz zacinat novou ciselnu radou?
Vladimír
Re #2538 eMareq: Keď už niečo navrhuješ, tak buď konkrétny a jasný. Píšeš, že L55 je nezmysel, lebo Enárku oddeľuje od Lingova pár zastávok. Čiže riešením je ČO? Predĺžiť L55 do trasy Lingov - Lingov?
Obdobne L53 - riešením je ČO? Trasa Madridská - Madridská? To by si už ale musel rôzne smery očíslovať odlišne.
Re #2539: Pozri, len z Prešova môžem uviesť plno príkladov konečných, kde sa vyčkáva a vodiči môžu len snívať o takom luxuse ako by mali v Barci. Takže v tom problém nevidím. Ale ak raz máme vybudovanú základňu tak, že JE možné každú linku viesť v trase, kde bude vyčkávať na patrične vybavenej konečnej, prečo vymýšľať linku, ktorá toto nespĺňa? Z tohto dôvodu som viacmenej PROTI L4 v trase Boženka - Barca. Okrem toho musí zopakovať, že súčasné linkové vedenie električiek považujem za úplne dokonalé. Takmer odvšadiaľ všade priamy a jediný spoj - každá linka má jasnú funkciu, žiadna nelezie do kapusty inej.