Reply on: eMareq #2539:
Tak poďme na štatistiku, ktoré linky spĺňajú tebou uvedené podmienky:
L2- Žel. stanica NIE, Št. Lokomotívy ÁNO
L3- Žel. stanica NIE, OC Važec ÁNO
L4- Št. Lokomotívy ÁNO, Barca NIE
L5- Žel. stanica NIE, OC Optima NIE
L6- Žel. stanica NIE, Nám. MMM NIE
L7- Št. TU NIE, OC Važec ÁNO
L9- Št. Lokomotívy ÁNO, OC Važec ÁNO
R1- VA USS NIE, Žel. stanica NIE
R2- VA USS NIE, OC Važec ÁNO
R3- VA USS NIE, Št. Lokomotívy ÁNO
R4- VA USS NIE, Št. TU NIE
R5- VA USS NIE, Hotel Strojár NIE
R6- VA USS NIE, DPMK ÁNO
R7- VA USS NIE, Amfiteáter NIE
R8- VA USS NIE, Barca NIE
Takže podmienky vôbec nespĺňajú L5, 6, R1, R4, R5, R7 a R8. Naopak jediná linka, ktorá ich spĺňa ideálne, je L9. Takže to nie je o tom, či linka spĺňa štandardy, ale ako sa k tomu postaví vedenie. V Brne je myslím 25 používaných konečných staníc a na každej sú tieto samozrejmosti vybudované. Postaviť niečo á la unimobunka s jednou miestnosťou s WC a druhou pre oddych vodiča by pre DP, ktorý pristupuje k svojim zamestnancom s vážnosťou, by nemal byť problém.
To snáď nie
Vladimír
A tiež sa mi nepáči ani myšlienka expresu na Podradovú. Myslím, že je to zbytočnosť.
K tomu pivu - stále sa točíme okolo toho a stále nie je jasné - videl si, ako si ho počas služby KÚPIL alebo ako ho počas služby CHLASTAL? Lebo ak si ho kúpil, na tom nie je nič zlé, ale ak ho aj otvoril, to je už iné kafe...
Vzhľadom na to, že DPMK zrejme chce zostať pri štvormiestnych číslach, číselné rady sa občas opakujú. Zrejme to chce väčší odstup, kedy jeden zaniknutý číselný rad už vyšumí z pamäte - neviem presne ako to definujú predpisy DPMK. Určite sa to však dá, pretože ak sa nemýlim, Novoplany majú čísla, ktoré kedysi hrdo nosili ŠM-ky.