#2007 má držiaky a kabeláž, je odskúšaná komunikácia. Ten prístroj, čo sa ma montovat za vodica, teda - za dvere kabínky, je čítačka kariet. To znamená, že keď cestujúci priloží na ňu kartu, tak vodičovi ukaže na palubaku, či je karta dobitá kreditom, alebo nie. Ale zatiaľ to #2007 nemá namontované, pretože sa stále dohadujú, že ako to namontuju, aby to čo najmenej vadilo.
PS: Vysvetli mi prosim, ako si myslel vety :
"Nakolko elektricka energia je pri trolikoch v jednom napajacom useku vyuzita v tejto dobe za cas 15 minut asi 2,5 krat. "
"Tak ked budeme mat aspon 6 min interval na troliku alebo tram tak za tu cenu energie prejde 6 vozidiel. "
Straussbergská linka má #89. Zaujímavá história, dúfam, že ma tam raz zaveje, po Miškolci, Sarajeve a Brne by bola škoda nemať vo vlastnom archíve podchytené rozutekané košické električky. ?
A to si ešte nevidel fotoparódiu s vyradenou 335 na koľaji smrti s linkovou tabuľou "kríž" a smerovou tabuľou z Brna "Ústřední hřbitov"... Ale to by sme boli voči DPMK veľmi hnusní. ?
Re #21914 VILL: Nuž takto... Podľa ev. čísla boli 229-ky dokonca až 3, prvý originál T2 #229, potom jej papiere získala T3 #229/II, ktorá sa neslávne preslávila nehodou na Amfiteátri a na onej fotografii je až T3SU 229/III a keď už neprežilo ev.č., tak aspoň prezývka ?
Este raz sa ospravedlnujem, vyjadril som sa nepresne.
Inak, neviem, mne bolo povedane, ze aspon niektore vozy zo serie 83XX-84XX MAJU nove skrine, neviem, ci to nahodou nie su tie, co nemaju vyrez na kolesa.
Kazdopadne od Prahy spat ku Kosiciam: predpokladam, ze aj v KE by sa dali pouzit aspon niektore zo skrin, co stoja na kolaji smrti, a v tom pripade by to bola reko vsetkeho okrem skrin. Alebo, ak by na kolaji smrti stala elektricka, z ktorej sa uz ani skrina neda pouzit, tak by sa k nej vyrobila aj nova skrina. Jeden i druhy sposob by urcite Kosiciam stal za uvahu. To som chcel povedat.
ono sa pri ruseni elektriciek na vtedajsej Leninovej, malo zacat s vystavbou nahradnej kompenzacie cez Masarykovu, ale neviem pri com sa ostalo. Som plne za spojenie ZST - Masarykova - NMM. Presne ako pises, odbora to kopec zbytocnych abus liniek.
PS: niekto tu spominal cenu za vzkm antabusu, 20sk/km? Prosim ale nech netrepu. Antabus sa pohybuje okolo tych 35- 45 skk v zavislosti od typu vozidiel. Elektricka tiez neako do 50Sk a pavuky mozno okolo 70 - 80Skk. Lenze pavuky a tram by boli ovela cenovo menej nakladne, nakolko by sa neratali vozokilometre ale vlakokilometre. A spoje by mali hustejsi interval. Nakolko elektricka energia je pri trolikoch v jednom napajacom useku vyuzita v tejto dobe za cas 15 minut asi 2,5 krat. Zbytok energie sa preplaca navyse nakolko sa nevyuzije. Tak ked budeme mat aspon 6 min interval na troliku alebo tram tak za tu cenu energie prejde 6 vozidiel. To znizi cenu na nakladoch u trol a elek mozno o neakych 20 percent.
Lenze tu sa rata na nezmyselne vozokilometre a na tom sa straca
To skrátenie bolo v rámci mesta Straussberg ,myslim že ju vykázali z hlavnej ulice.
Všetky tri spomínané predmestské trate jazdili VŽDY bez čís alebo písm. link. značenia , až po zjednotení Nemecka- proste v novej dobe im boli pridelené čísla myslim série 80 alebo 90? nemám po ruke teraz materiál.
Ešte upresním:
Linka zo Schoeneiche 1000mm končí vlastne v Berlíne v časti Koepenick (tiež niekedy samostatné mesto) , od berlinskej siete ju oddeluje mala- "prestupna" vzdialenosť prejdením pod viaduktom Sbahn. -je z druhej strany.
Linka z Woltersdorfu konči myslim u stanice Sbahn-Rahnsdorf? (musím si overiť niektoré názvy,už som zabudol) . K Berlinskej konečnej nejakej električky je to pešo takým lesoparkom asi 25min.
Aby si mal aspon približnú predstavu o tých linkách vo vzťahu k Berlinskému dp, je to asi tak akokeby v Košických pomeroch existovala extra električka zo Šace do Moldavy alebo od stanice Barca do Valalikov.
Ono to zas tak lacné a jednoduché nie je.
Reko starých T3 je však jediná ekonomicky schodná cesta a pre zachovanie ed sa k nej bude musieť pristúpiť (ak bude záujem o zachovanie...)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
*SOLARIS* maniak
Re #21899: Takže oprava, zodpovedajúca realite:
#2007 má držiaky a kabeláž, je odskúšaná komunikácia. Ten prístroj, čo sa ma montovat za vodica, teda - za dvere kabínky, je čítačka kariet. To znamená, že keď cestujúci priloží na ňu kartu, tak vodičovi ukaže na palubaku, či je karta dobitá kreditom, alebo nie. Ale zatiaľ to #2007 nemá namontované, pretože sa stále dohadujú, že ako to namontuju, aby to čo najmenej vadilo.
? ?