no určite...on akurát tak mlieko chlastá alebo istý luhovaný nápoj. ? Stále trepé na fóre nezmysly. Nemá čím zaujať pozornosť. Nevšímaj si ho. Je to decko. ? ?
Ak myslíš stĺpce pre zastávky tak je to jednoduché. 100 (102, 104) chodí STÁLE jedným smerom a 101 (103, 105) ku nej smerom opačným, striedanie trás na jednej linke tu nie je. Mal som spravenú aj kombináciu 100+101 a obdobne ostatné, lenže tieto pletú cestujúcich. Lebo pri ťuknutí na takúto kombináciu sa ti ukáže 2x východzia a konečná žel. stanica - čo nie je problém ako taký, ale to, ŽE NEVIEŠ ČO JE ČO (ktoré je 100 a ktoré je 101 ap.). Označenie napr. 100A by znamenalo, že je tá trasa nejako predĺžená L100. Ale ona predĺžená nie je.
A čo sa týka rozlíšenia smerov, ja som NASCHVÁL písal do poriadkov, že tá a tá nočná linka je PROTISMERNÁ ku linke tej a tej. Treba čítať všetko a nie len odchody. Je to tam napísané (dtto sa týka aj 106ky, ktorá má napísané, že je to náhrada za zrušenú 107). A vybral si si zlý príklad s tou 32 a 32A, keď 32A je len predĺženie 32.
myslis ze si veci najprv nepozriem? nebud chytry...
Re #21961 eMareq: postrehol som standard na tejto stranke, a to ze linky premevajuce obojsmerne maju dva stlpce - jeden smer, druhy smer (aj ked u vacsiny. nocakov je cielova a vychodzia zastavka Zel.St.). Nocaky okrem 106tky maju len jeden. Preco? Je to matuce, vobec nie samozrejme ze premava aj opacnym smerom. Jeden kamarat tak na to doplatil a na furcu cestoval rok okolo celeho mesta, namiesto toho aby isiel opacnym smerom z NO cez Secovsku. Ako napr. na stanici rozlisim smery? len podla cest. poriadkov na zastavke? Napr. donedavna to bolo u 32ky elegantne rozlisene na 32 a 32A, tak som chcel vediet ci take nieco nie je aj u nocakov... ?
spytam sa kolko trolejbusov pri 15 min intervale prejde cez 800 metrovy usek? jeden smer 1 a opacnym smerom jeden. urcita cast energie v danom useku sa spotrebuje, prejdenim trolikov, pocas nepritomnosti trolikov ta energia stale prudi v tom obvode, len je bez odberu a za nu plati podnik tak isto.
Papyr : tie cisla tu niekto spominal na diskusii. Sam vies, preco ma Presov take male ceny za VZKM, lebo ma siet (nie rozstrbenu usecku), hustejsi interval a mensie prevadzkove naklady na udrzbu oproti KE, kde sa viac vraza do udrzby Busov
#2007 má držiaky a kabeláž, je odskúšaná komunikácia. Ten prístroj, čo sa ma montovat za vodica, teda - za dvere kabínky, je čítačka kariet. To znamená, že keď cestujúci priloží na ňu kartu, tak vodičovi ukaže na palubaku, či je karta dobitá kreditom, alebo nie. Ale zatiaľ to #2007 nemá namontované, pretože sa stále dohadujú, že ako to namontuju, aby to čo najmenej vadilo.
PS: Vysvetli mi prosim, ako si myslel vety :
"Nakolko elektricka energia je pri trolikoch v jednom napajacom useku vyuzita v tejto dobe za cas 15 minut asi 2,5 krat. "
"Tak ked budeme mat aspon 6 min interval na troliku alebo tram tak za tu cenu energie prejde 6 vozidiel. "
Straussbergská linka má #89. Zaujímavá história, dúfam, že ma tam raz zaveje, po Miškolci, Sarajeve a Brne by bola škoda nemať vo vlastnom archíve podchytené rozutekané košické električky. ?
A to si ešte nevidel fotoparódiu s vyradenou 335 na koľaji smrti s linkovou tabuľou "kríž" a smerovou tabuľou z Brna "Ústřední hřbitov"... Ale to by sme boli voči DPMK veľmi hnusní. ?
Re #21914 VILL: Nuž takto... Podľa ev. čísla boli 229-ky dokonca až 3, prvý originál T2 #229, potom jej papiere získala T3 #229/II, ktorá sa neslávne preslávila nehodou na Amfiteátri a na onej fotografii je až T3SU 229/III a keď už neprežilo ev.č., tak aspoň prezývka ?
Vpredu sú to 2 NP miesta a vo vlečke je to 7 NP miest. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladan