Reakcia na: dragula #21732:
Aj štyri (autobusy), keď si to prepočítaš na Sk. Ale pri tomto porovnaní sa pochopiteľne nedá ostať (jedine tak v DPMK), lebo električka má vyššiu kapacitu (konkrétne Astra oproti SU18 asi tak o 50 ľudí, tzn. tretinu), dlhšiu životnosť (skoro 2x toľko, po generálkach ešte viac), lepšie dynamické vlastnosti, je rýchlejšia, ekologickejšia, lacnejšia na prevádzku (pri splnení istých podmienok) atď atď., dalo by sa pokračovať dlho.Na druhej strane, letmý pohľad do českých dopravných podnikov odhalí, že nové vozy zo Škody či Inekonu tvoria zatiaľ všade menšinovú časť obnovy vozového parku (pochopiteľne, z finančných dôvodov) a v prvom rade sa robí všetko možné aj nemožné s vozňami radu T3/KT8 (a raz hádam dôjde aj na T6), aby sa im predĺžila životnosť za priaznivú cenu rekonštrukcie (viď pôvodný príspevok). Taký Liberec celkom odmietol koncepciu škodováckych pevných podvozkov a rekonštruuje svoje T3ky na T3R.P alebo "wany". Zatiaľ im tam tuším jazdí dokonca aj jedna súprava T2
redburger
Ja nevravim, ze elektricka je tuna sudena na zahubu, ale ked jednoducho tvoje nazory a nazory ludi na fore nezdielaju ludia hore, tak zialbohu, velkymi NIKDY mozes ist na lamparen.
Tu vravis ake su elektricky super a ze nikdy nedoziju, tak preco mas jednu nohu vonku? preto, ze intervaly mas take, jake nemaju obdobu asi nikde.
Ale zato sa vozia ludia v novych busoch a dalsie sa idu nakupovat....
Apropo sa kukni do BB, ak sa nemylim, troliky su Eko pohon nie? Jednoducho ked si hopre zmyslia, ze bude tak, ta bude tak.
A ne, ze tebe abo nam sa opacia elektricky, ta budu, no iste.
JA vravim, ze akurat netreba vela, aby bola elina atraktivnejsia, a ty jej obhajca sa ides somnou hadat. Ta si ujasni, co vlastne chces.