Na margo predtym spominanych T6. Nase T6 prvej generacie maju vyrazne neutulny interier. Tretogeneracne ho maju podstatne krajsi. Keby zalezalo na mne, vsetky T6 by som dal takto upravit. Tot moj nazor.

a hlavne tym s pomocnymi kolieskami
asi nie). Inac vodici su plateni za to co skutocne odjazdia, nie ze prestoja napr. 30 min - za to nedostanu ani korunu. Mam kamarata vodica, a ten ked vidi, ze bude zaloha, radsej vyberie volno (ak sa da) sice ani za jedno nedostane patricnu odmenu, ale cas ktory by musel stravit na zalohe, vyuzije efektivnejsie. Alebo uz to neplati (to s tym neplatenim prestavok)?

Sarko
No údajne je PO niekde rozdelená na 3 časti. Chcelo by to mrknúť na služobné CP.
Ohľadne OC Corvinius, ani ja nepredpokladám, že sa DP podarí presadiť vlastné návrhy. Je to škoda, lebo po výstavbe je už následné prerábanie finančne oveľa náročnejšie.
V prípade posledného odstavca Ťa len poopravím. Moja veta "Smerodajné bude to, čo sa dozvieme z ODS" je myslená všeobecne.
Akákoľvek električková linka zriadená po Tr. SNP bude pri navrhovanej novej trase Optima busu zbytočným luxusom a preklady intervalov s L6 a 9 budú zbytočne komplikované. Najlepšie riešenie by spočívalo v posilnení intervalu na existujúcich linkách a cestujúci v smere od NMMM prestúpia z L6 a 9 na zastávke Poliklinika Západ a v smere z NO/Jazera na zastávke Spoločenský pavilón.