Reakcia na: eMareq #1993:
Ak by bola konečná tejto linky pri Štadióne Lokomotívy (asi jediné východisko z problému), nevidím dôvod prečo by takáto linka nemohla vzniknúť. Ale L5 by som určite nerušil.Práve včera som sa o prestojoch bavil na DPMK. Chcel som vedieť, ako to u vás chodí a bolo mi povedané, že za čakanie na spoj je vodič platený na 60%.
Re #1994 spank: ...zvlášť keď je to KT-čko
Vladimír
Re #1989 Sarko: Prečo píšeš, že sa oznamy "objavili"? Ja som do Košíč prišiel po prvý raz po sviatkoch 13.1. a už tam tie oznamy boli. Usudzujem, že sú tam od počitaku prevádzky linky.
Z toho, čo som včera na DPMK zachytil ja je zrejmé, že sa dosť s veľkou nevôľou pozerajú na obsadenosť L5. Ja som argumentoval, že ak ide L5 tri minúty po L6, musí byť logicky poloprázdna. Chcel som navrhnúť systém, pri ktorom by v úseku Žel. stanica - SOU dopravné L5+6+R1 vytvárali v oboch smeroch dokonalý 10 min. interval, ale stroskotalo to na tom, že vozidlá by museli prechádzať z R1 na 5 a opačne. Vraj prejazdy robiť nemôžu. No keď nemôžu, tak nemôžu, radšej budeme platiť vodiča za polhodinové ničnerobenie na stanici
To o linke na Maratón je stopercentná kačica, platí to, čo som včera napísal. DPMK nezriadi električkovú linku na trase Optima - Nám. MM, pretože ani jedna konečná nie je vhodná na trávenie prestávky. Keď sa raz nedá, tak sa nedá!
Napokon si dovolím nesúhlasiť s návrhom začlenenia spojov L5 do LR1. Už len samotné písmeno R symbolizuje rýchlodráhu. Väčšina železiarov na bočnú tabuľu nepozerá, stačí eRko a všetci vieme, že nech to ide akokoľvek, musí to do železiarní dôjsť. Ak by niektoré R-ky končili pri Optime, bolo by to balamutenie cestujúceho.