Reakcia na: J #2004:
Nie som vodič, takže technickú stránku, či všetko funguje tak ako má a pod. neviem zhodnotiť ani v KE ani v BA. Ale s pohľadu cestujúceho som nezaznamenal žiadne výraznejšie rozdiely v pohodlnosti cestovania. Čistota vozidiel sa mi zdala porovnateľná. Jedno plus Bratislave - že sa tam jazdí električkou rýchlejšie ako v Košiciach a zase jedno plus Košiciam - že tam nie sú električku dočarbané tak ako v Bratislave. Darmo, jak rozmýšľam, tak rozmýšľam: Fifty-fifty 
Sarko
Iste, ale ja som uvádzal len argument, že v prípade navrhovania obratiska pri OC Optima DPMK jeho výstavbu nijako nepodmieňoval. Proste to bol len jeden z návrhov. Rovnako je to aj teraz, pri plánovanej výstavbe OC Corvinius. DPMK už má predstavu o vybudovaní novej konečnej zastávky električiek, ale jej výstavbu určite nebudú, nemajú prečo a čím podmieňovať.
Čo sa týka oznamov, je to tak, že sa znova "objavili", pretože po začatí prevádzky L5 ich "niekto" v krátom čase postŕhal a dnes som ich opäť všade videl visieť.
O linke OC Optima - NMMM som predsa písal, že sa to povráva v kuloároch DPMK, čím som dal jasne najavo, že je to neoficiálna informácia. Je vidieť, že sa o tom minimálne premýšľa. Smerodajné bude to, čo sa dozvieme z ODS.
To isté platí aj v prípade návrhu začlenenia spojov L5 do LR1. Uviedol som len ironicky, že návrh by som "dal z fleku". T.j., aby si DPMK uvedomil, že trasa L5 je súbežná s trasou LR1 a že ich spoje je potrebné vzájomne zosynchronizovať.