TA: Ty budes asi o dost mladsi rocnik, ked si nepamatas vypravu elektriciek "na papeza". Vtedy sa dali do pojazdneho (bohuzial aj docasne pojazdneho) uplne vsetky, aj tie, co boli odstavene uz na vyradenie a dlhorocne "vozovnove leziaky", ktore boli bud po vacsich nehodach alebo technicky skanibalizovane. Vonku boli aj vsetky trojicky a z trate (nie slucky) VSS - Barca vznikla vyse kilometra dlha konecna.
MO=mimoriadna oprava (poruchy, po DN a pod.).
DPMK uz nechce ani jednu T3Mod ani za nic. Dokazom toho su zakupene rozne modernizacne prvky (polpantografy, IS BUSE atd.) pre 6 ks reko z T3 na T3Mod, ktore sa vsak napokon vyuzili vsade inde (napr. na T3 po GO 361 a 337, alebo pri najblizsich prehliadkach napr. 414 do paru k 361, 622+623 len vymena za polpantografy...). Akekolvek modernizacie spojene s vymenou vyzbroje su momentalne na kosicke pomery prilis vysoke, preto by DPMK nemal vahat odstavene T3 postupne a hoci aj pomaly davat na GO s jednotne stanovenymi dosadzovanymi modernizacnymi prvkami (ŕ la 361 a 337). Len preboha ziadne vlecne T3! Este tak so spriahadlami ESW a "po kosicky" stiahnutym prednym zberacom
KVKV: urcite aj masnibus je ekologicka alternativa k IAD, ale pokial uz mam aky-taky, aj ked chaby zaklad infrastruktury k E a T, tak ho treba vyuzit a dla moznosti rozsirit. A hlavne koncepcne, zrusit nezmyselne subehy trakcii, linky tahat podla zatazovych smerov, vytvorit kvalitne prestupove uzly so spolocnou hranou nastupist... Dobre sa o tom keca, ale je to velmi narocne na pracu, cas, zdroje informacii, rozne prepocty cohokolvek.
a teraz si ma dorazil aj ty... A načo sú tam podľa Teba?... Aby tichúčko podporovali magistrát a prihrievali im ich polievočku... Jemine, veď keby sa všetci vysoko postavení v DP postavili proti všeliakým tlakom a politickým frakciam a konečne si dupli... ale kdéé, oni, kedže sú ich nominanti, tichúčko plnia príkazy VyVolených.... ?
"TAKŽE VIETE ČO JE TREBA ,ALE PODLA VAŠICH INÝCH PRÍSPEVKOV SA USVEDČUJETE Z TOHO ,ŽE ROBÍTE VŠETKO PROTI"
A smiem sa opýtať čo môže yeti robiť v prospech danej veci? Hodiť sa o zem alebo čo? Jasne vyjadril postoj, podľa ktorého si želá modernizáciu koľajovej dopravy. Ale možnosti pre uskutočnenie tejto modernizácie má len o málo viac ako ktokoľvek z nás na fóre.
niekde začať treba Napokon, ak sa niečo robí, robia sa aj chyby. Ale aspoň, že sa niečo urobilo.
Podľa mňa by DPMK malo dnes radšej 10 x T3Mod než 10 x T3.
aj mna napadlo pitat si kusok kolaje,ale neskoro, pokial mi niekto napíse aka to bola firma tak po nejaky ten kusok tam zajdem
Re #17707 redburger: bol som tam ja a nafotil ako to rozpaluju
Re #17710 Diggi: smola posledne kusky kolaji stamat odniesli pred 18hod. ?
A neprotirečíte si tak trochu?
......"Takže podľa mňa v Košiciach: električka áno (v poradí: všetko dnešné do poriadku, potom zastávka Hornbach (!!!!!), odbočenie od Alejovej aspoň jednu zastávku dovnútra smerom k Nayu, stanica – Maratón, prepojenie Bardejovská – Moldavská a potom sa uvidí ".... TAKŽE VIETE ČO JE TREBA ,ALE PODLA VAŠICH INÝCH PRÍSPEVKOV SA USVEDČUJETE Z TOHO ,ŽE ROBÍTE VŠETKO PROTI. (zast. Hornbach to je hanba ako Brno!!! - ukážka totálnej neschopnosti a neochoty solídne pracovať)
A KED UŽ RAZ SÚ TROLEJBUSY V KOŠICIACH TAK TREBA TÚ SIET DOBUDOVAŤ!
Trápite sa s "peážami", problematikou zostavenia trol. siete ale kupodivu viete aj o existencii duobusov. Mimochodom spomenuté v odstavci "trolejbusy nie a ako ďalej"
Mám z tej Vašej práce trochu rozpačitý dojem. Čo Vy na to?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
MO=mimoriadna oprava (poruchy, po DN a pod.).
DPMK uz nechce ani jednu T3Mod ani za nic. Dokazom toho su zakupene rozne modernizacne prvky (polpantografy, IS BUSE atd.) pre 6 ks reko z T3 na T3Mod, ktore sa vsak napokon vyuzili vsade inde (napr. na T3 po GO 361 a 337, alebo pri najblizsich prehliadkach napr. 414 do paru k 361, 622+623 len vymena za polpantografy...). Akekolvek modernizacie spojene s vymenou vyzbroje su momentalne na kosicke pomery prilis vysoke, preto by DPMK nemal vahat odstavene T3 postupne a hoci aj pomaly davat na GO s jednotne stanovenymi dosadzovanymi modernizacnymi prvkami (ŕ la 361 a 337). Len preboha ziadne vlecne T3! Este tak so spriahadlami ESW a "po kosicky" stiahnutym prednym zberacom