TA: Myslí?, ?e na R-kách sa nenastupuje vo ve?kom? Povedal by som, ?e ove?a masovej?ie, ne? na mestkých linkách. Síce sa málo nastupuje (u zrýchlených spojov vôbec) na zastávkach Pere?, Po?ov a Ludvikov dvor, ale to je len zlomok v?etkých ostatných zastávok. Ale typ RT6N1 za tých podmienok, v akých sa ocitol po vyrobení (slabé jazdné vlastnosti, vysoká hlu?nos?, ne?elané vibrácie, ve?mi zlé vyrie?ená koncepcia interiéru a obrovská poruchovos?), sa ukázalo pre Ko?ice ako ve?mi nevhodné, na ?o som aj sám upovedomil vedenie DP.
Viezol som sa tým Citarom-Gitarom. Nič moc to teda nieje. Vzadu schod. Vyššie postavy si vzadu nabijú hlavu do stropu posledná z trojice sedačiek je nižšie ako ostatné dve. Interiér sa mi zdá OK, aj keď pri poslednom okne je nad hlavou plast inde je všade kov. Vozíčkari si nejak na svoje neprídu, lebo tam chýba žehliaca doska - teda sa nemajú ako pripútať. Otvárateľné (vyklápateľné) sklenené okná sú až štyri. Je vybavené el. označovačmi a informačným systémom, ale pri zatváraní dverí sa neozýva žiadne zvukové znamenie ?. Bol som ho testovať spolu s Furčanom, Solaris maniakom a neskôr sa pridal na krátku trasu aj Pivix.
to som nevedel ?. Ale i tak si myslím, že NP sa hodí skôr tam, kde sa nastupuje a vystupuje často a vo veľkom, čiže v klasickej mestskej prevádzke a nie na rýchlodráhu. ?
Praha vlastní štyri, rovnako ako Brno. Myslím, že všetky menované DP by boli šťastné, keby si KE chceli tieto drahé estetické nie vlastnou silou pojazdné predajne cestovných lístkov (občasné využitie v Brne) kúpiť:-D.
Furcan: Tie stlpy co tam osadili sa mi zdaju dost tenke nato aby mohli znasat tlaky trolejoveho vedenia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.