Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Isidor #17246:
Nie je to nejaká sesternica Vektry?
Reakcia na: Isidor #17246:
to už je aj vyrobené??? ? Ale hnusné to je... ?
Reakcia na: Záchvat #17229:
Samozrejme, že nie!!!! Mal som na mysli samotnú MHD, nie stav DP. Dopravu ako takú!
V mojom predoslom prispevku vidim namiesto pismen s makcenmi otazniky, tak to dufam kazdy vylusti. Anglicky operator O2 to akosi nepozna :-|
TA: Myslí?, ?e na R-kách sa nenastupuje vo ve?kom? Povedal by som, ?e ove?a masovej?ie, ne? na mestkých linkách. Síce sa málo nastupuje (u zrýchlených spojov vôbec) na zastávkach Pere?, Po?ov a Ludvikov dvor, ale to je len zlomok v?etkých ostatných zastávok. Ale typ RT6N1 za tých podmienok, v akých sa ocitol po vyrobení (slabé jazdné vlastnosti, vysoká hlu?nos?, ne?elané vibrácie, ve?mi zlé vyrie?ená koncepcia interiéru a obrovská poruchovos?), sa ukázalo pre Ko?ice ako ve?mi nevhodné, na ?o som aj sám upovedomil vedenie DP.
Reakcia na: eMareq #17241:
Vzadu má schod, lebo je to verzia so schodom vzadu. Druhé Citaro, ktoré je 100%-ne NP ostalo doma v Nitre 😛
Viezol som sa tým Citarom-Gitarom. Nič moc to teda nieje. Vzadu schod. Vyššie postavy si vzadu nabijú hlavu do stropu posledná z trojice sedačiek je nižšie ako ostatné dve. Interiér sa mi zdá OK, aj keď pri poslednom okne je nad hlavou plast inde je všade kov. Vozíčkari si nejak na svoje neprídu, lebo tam chýba žehliaca doska - teda sa nemajú ako pripútať. Otvárateľné (vyklápateľné) sklenené okná sú až štyri. Je vybavené el. označovačmi a informačným systémom, ale pri zatváraní dverí sa neozýva žiadne zvukové znamenie ?. Bol som ho testovať spolu s Furčanom, Solaris maniakom a neskôr sa pridal na krátku trasu aj Pivix.
Reakcia na: TA #17232:
ta koľaj viedla ku tabakovej továrni (severna strana ulice,zvaračská škola) napajala sa z trate na Komenského ul. a končila tam kde aj dnes konči.
Reakcia na: S499.1023 #17238:

to som nevedel ?. Ale i tak si myslím, že NP sa hodí skôr tam, kde sa nastupuje a vystupuje často a vo veľkom, čiže v klasickej mestskej prevádzke a nie na rýchlodráhu. ?
Reakcia na: TA #17235:
Tá skratka RT znamená Rychlodrážní Tramvaj, tak prečo nie ? ?
Reakcia na: Papyr #17226:
Praha vlastní štyri, rovnako ako Brno. Myslím, že všetky menované DP by boli šťastné, keby si KE chceli tieto drahé estetické nie vlastnou silou pojazdné predajne cestovných lístkov (občasné využitie v Brne) kúpiť:-D.
Reakcia na: SHORTY #17224:
Áno, RT6 je designovo veľmi pekná. Bohužiaľ je to jej prvá ale hneď aj posledná pozitívna vlastnosť.
Reakcia na: Nodes #17234:

trochu zvláštne, že NP vozy by dali na rýchlodráhu ?
Reakcia na: TA #17233:
Ked mam dobre informacie, tak mali byt urcene pre rychlodrahu. Kto vie viac, nech doplni.
Reakcia na: Nodes #17227:
DPMK si niekedy chcelo objednať RT6N1 ❓
Kam smerovala koľaj, ktorú je ešte dnes možné vidieť na Strojárenskej ulici za križovatkou so Železničnou ❓
Furcan: Tie stlpy co tam osadili sa mi zdaju dost tenke nato aby mohli znasat tlaky trolejoveho vedenia.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.