TA: Ty budes asi o dost mladsi rocnik, ked si nepamatas vypravu elektriciek "na papeza". Vtedy sa dali do pojazdneho (bohuzial aj docasne pojazdneho) uplne vsetky, aj tie, co boli odstavene uz na vyradenie a dlhorocne "vozovnove leziaky", ktore boli bud po vacsich nehodach alebo technicky skanibalizovane. Vonku boli aj vsetky trojicky a z trate (nie slucky) VSS - Barca vznikla vyse kilometra dlha konecna.
MO=mimoriadna oprava (poruchy, po DN a pod.).
DPMK uz nechce ani jednu T3Mod ani za nic. Dokazom toho su zakupene rozne modernizacne prvky (polpantografy, IS BUSE atd.) pre 6 ks reko z T3 na T3Mod, ktore sa vsak napokon vyuzili vsade inde (napr. na T3 po GO 361 a 337, alebo pri najblizsich prehliadkach napr. 414 do paru k 361, 622+623 len vymena za polpantografy...). Akekolvek modernizacie spojene s vymenou vyzbroje su momentalne na kosicke pomery prilis vysoke, preto by DPMK nemal vahat odstavene T3 postupne a hoci aj pomaly davat na GO s jednotne stanovenymi dosadzovanymi modernizacnymi prvkami (ŕ la 361 a 337). Len preboha ziadne vlecne T3! Este tak so spriahadlami ESW a "po kosicky" stiahnutym prednym zberacom
KVKV: urcite aj masnibus je ekologicka alternativa k IAD, ale pokial uz mam aky-taky, aj ked chaby zaklad infrastruktury k E a T, tak ho treba vyuzit a dla moznosti rozsirit. A hlavne koncepcne, zrusit nezmyselne subehy trakcii, linky tahat podla zatazovych smerov, vytvorit kvalitne prestupove uzly so spolocnou hranou nastupist... Dobre sa o tom keca, ale je to velmi narocne na pracu, cas, zdroje informacii, rozne prepocty cohokolvek.
a teraz si ma dorazil aj ty... A načo sú tam podľa Teba?... Aby tichúčko podporovali magistrát a prihrievali im ich polievočku... Jemine, veď keby sa všetci vysoko postavení v DP postavili proti všeliakým tlakom a politickým frakciam a konečne si dupli... ale kdéé, oni, kedže sú ich nominanti, tichúčko plnia príkazy VyVolených.... ?
"TAKŽE VIETE ČO JE TREBA ,ALE PODLA VAŠICH INÝCH PRÍSPEVKOV SA USVEDČUJETE Z TOHO ,ŽE ROBÍTE VŠETKO PROTI"
A smiem sa opýtať čo môže yeti robiť v prospech danej veci? Hodiť sa o zem alebo čo? Jasne vyjadril postoj, podľa ktorého si želá modernizáciu koľajovej dopravy. Ale možnosti pre uskutočnenie tejto modernizácie má len o málo viac ako ktokoľvek z nás na fóre.
niekde začať treba Napokon, ak sa niečo robí, robia sa aj chyby. Ale aspoň, že sa niečo urobilo.
Podľa mňa by DPMK malo dnes radšej 10 x T3Mod než 10 x T3.
aj mna napadlo pitat si kusok kolaje,ale neskoro, pokial mi niekto napíse aka to bola firma tak po nejaky ten kusok tam zajdem
Re #17707 redburger: bol som tam ja a nafotil ako to rozpaluju
Re #17710 Diggi: smola posledne kusky kolaji stamat odniesli pred 18hod. ?
A neprotirečíte si tak trochu?
......"Takže podľa mňa v Košiciach: električka áno (v poradí: všetko dnešné do poriadku, potom zastávka Hornbach (!!!!!), odbočenie od Alejovej aspoň jednu zastávku dovnútra smerom k Nayu, stanica – Maratón, prepojenie Bardejovská – Moldavská a potom sa uvidí ".... TAKŽE VIETE ČO JE TREBA ,ALE PODLA VAŠICH INÝCH PRÍSPEVKOV SA USVEDČUJETE Z TOHO ,ŽE ROBÍTE VŠETKO PROTI. (zast. Hornbach to je hanba ako Brno!!! - ukážka totálnej neschopnosti a neochoty solídne pracovať)
A KED UŽ RAZ SÚ TROLEJBUSY V KOŠICIACH TAK TREBA TÚ SIET DOBUDOVAŤ!
Trápite sa s "peážami", problematikou zostavenia trol. siete ale kupodivu viete aj o existencii duobusov. Mimochodom spomenuté v odstavci "trolejbusy nie a ako ďalej"
Mám z tej Vašej práce trochu rozpačitý dojem. Čo Vy na to?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sarko
MO=mimoriadna oprava (poruchy, po DN a pod.).
DPMK uz nechce ani jednu T3Mod ani za nic. Dokazom toho su zakupene rozne modernizacne prvky (polpantografy, IS BUSE atd.) pre 6 ks reko z T3 na T3Mod, ktore sa vsak napokon vyuzili vsade inde (napr. na T3 po GO 361 a 337, alebo pri najblizsich prehliadkach napr. 414 do paru k 361, 622+623 len vymena za polpantografy...). Akekolvek modernizacie spojene s vymenou vyzbroje su momentalne na kosicke pomery prilis vysoke, preto by DPMK nemal vahat odstavene T3 postupne a hoci aj pomaly davat na GO s jednotne stanovenymi dosadzovanymi modernizacnymi prvkami (ŕ la 361 a 337). Len preboha ziadne vlecne T3! Este tak so spriahadlami ESW a "po kosicky" stiahnutym prednym zberacom