TA: Ty budes asi o dost mladsi rocnik, ked si nepamatas vypravu elektriciek "na papeza". Vtedy sa dali do pojazdneho (bohuzial aj docasne pojazdneho) uplne vsetky, aj tie, co boli odstavene uz na vyradenie a dlhorocne "vozovnove leziaky", ktore boli bud po vacsich nehodach alebo technicky skanibalizovane. Vonku boli aj vsetky trojicky a z trate (nie slucky) VSS - Barca vznikla vyse kilometra dlha konecna.
MO=mimoriadna oprava (poruchy, po DN a pod.).
DPMK uz nechce ani jednu T3Mod ani za nic. Dokazom toho su zakupene rozne modernizacne prvky (polpantografy, IS BUSE atd.) pre 6 ks reko z T3 na T3Mod, ktore sa vsak napokon vyuzili vsade inde (napr. na T3 po GO 361 a 337, alebo pri najblizsich prehliadkach napr. 414 do paru k 361, 622+623 len vymena za polpantografy...). Akekolvek modernizacie spojene s vymenou vyzbroje su momentalne na kosicke pomery prilis vysoke, preto by DPMK nemal vahat odstavene T3 postupne a hoci aj pomaly davat na GO s jednotne stanovenymi dosadzovanymi modernizacnymi prvkami (ŕ la 361 a 337). Len preboha ziadne vlecne T3! Este tak so spriahadlami ESW a "po kosicky" stiahnutym prednym zberacom
MO=mimoriadna oprava (poruchy, po DN a pod.).
DPMK uz nechce ani jednu T3Mod ani za nic. Dokazom toho su zakupene rozne modernizacne prvky (polpantografy, IS BUSE atd.) pre 6 ks reko z T3 na T3Mod, ktore sa vsak napokon vyuzili vsade inde (napr. na T3 po GO 361 a 337, alebo pri najblizsich prehliadkach napr. 414 do paru k 361, 622+623 len vymena za polpantografy...). Akekolvek modernizacie spojene s vymenou vyzbroje su momentalne na kosicke pomery prilis vysoke, preto by DPMK nemal vahat odstavene T3 postupne a hoci aj pomaly davat na GO s jednotne stanovenymi dosadzovanymi modernizacnymi prvkami (ŕ la 361 a 337). Len preboha ziadne vlecne T3! Este tak so spriahadlami ESW a "po kosicky" stiahnutym prednym zberacom
Napokon, ak sa niečo robí, robia sa aj chyby. Ale aspoň, že sa niečo urobilo.
posledne kusky kolaji stamat odniesli pred 18hod. ?
KVKV
A neprotirečíte si tak trochu?
......"Takže podľa mňa v Košiciach: električka áno (v poradí: všetko dnešné do poriadku, potom zastávka Hornbach (!!!!!), odbočenie od Alejovej aspoň jednu zastávku dovnútra smerom k Nayu, stanica – Maratón, prepojenie Bardejovská – Moldavská a potom sa uvidí ".... TAKŽE VIETE ČO JE TREBA ,ALE PODLA VAŠICH INÝCH PRÍSPEVKOV SA USVEDČUJETE Z TOHO ,ŽE ROBÍTE VŠETKO PROTI. (zast. Hornbach to je hanba ako Brno!!! - ukážka totálnej neschopnosti a neochoty solídne pracovať)
A KED UŽ RAZ SÚ TROLEJBUSY V KOŠICIACH TAK TREBA TÚ SIET DOBUDOVAŤ!
Trápite sa s "peážami", problematikou zostavenia trol. siete ale kupodivu viete aj o existencii duobusov. Mimochodom spomenuté v odstavci "trolejbusy nie a ako ďalej"
Mám z tej Vašej práce trochu rozpačitý dojem. Čo Vy na to?