Reakcia na: eMareq #16843:
Dopravný podnik pracuje absolútne nekoncepčne. Nevyvinul žiadnu snahu so situáciou na Luníku niečo spraviť a teraz sa snaží zodpovednosť za problém zvaliť na vodiča, na cestujúcich a na políciu, pričom si z cestujúcich robí rukojemníkov.Pritom návrhov na korektné riešenie tu padlo niekoľko:
1) Na linku nasadiť na dlhšie obdobie revízorov a na základe vzniknuvších problémov zrušiť zastavovanie na Luníku, prípadne linku presmerovať.
2) Nasadiť elektronické označovače cestovných lístkov, na základe získaných dát zistiť, že zastávka je nevyužívaná a zrušiť ju/presmerovať linku.
Zmenu organizácie pohybu cestujúcich vo vozidle rámci tarifného odbavovania som ochotný tolerovať jedine v období znížených prepravných nárokov a hlavne v celej sieti liniek jednej trakcie jednotne, pričom pre potreby substrátu sa trombelusy od antabusov neoddeľujú, bo je to všetko gumokolná trakcia.
Je to nezaplatiteľné? Keď chce DPMK získať tých 34 miliónov, ktoré im uchádzajú ročne na čiernych pasažieroch, tak zaplatiť policajta za cca 10000 SK mesačne nie je také ruinujúce.
5
Re #16844 1018: K zachovaniu dopravnej obslužnosti - neviem, ktorý príklad si teraz myslel. L27 v úseku Jazero - ŽST je plne nahraditeľná linkami 3, 13 a 19, ktoré by vo večerných hodinách mali postačovať. Fakt si začínam myslieť, že po 20.00 by L27 mohla premávať od Ťahanoviec len po ŽST. Ale tých rezerv vidím viac. Podľa mňa má aj Furča po 20.00 zbytočne veľa ponúkaných kapacít, hlavne vo vzťahu k Palackého a NO.