Reakcia na: 5 #16840:
Zaujímavé, že nad rekonštrukciou, resp. dosadením TRVALÉHO zabezpečovacieho zariadenia tej kategória, aké do KE patrí, sa odborný modrogum nezamyslel. Keby tu bol Esíčko, iste by s radosťou pohovoril o tom, ako sa dobre pracuje na takej "malej" stanice na provizórnom zabezpečovacom zariadení bez technického zisťovania voľnosti koľají a so skupinovými odchodovými návestidlami (=potreba každý vlak "odplácačkovať").
Je to nezaplatiteľné? Keď chce DPMK získať tých 34 miliónov, ktoré im uchádzajú ročne na čiernych pasažieroch, tak zaplatiť policajta za cca 10000 SK mesačne nie je také ruinujúce.
Vladimír
Re #16851 Nodes: ...ako keby nástup cez predné dvere bol nejakým riešením... ?
Re #16857 elektrickar: Tam bolo viacero odbočiek, neviem o ktorej píšeš. Ak je to hneď za zastávkou NO, tak asi myslíš trať cez Fejovu ul. k dnešnému Dargovu.
Re #16864 Záchvat: Treba si to premyslieť, ako je to možné riešiť. Ale zavádzať nástup cez predné dvere len preto, aby sme si škrtli, že sme niečo akože poriešili, aj keď pritom vôbec nič, samozrejme nie je riešenie. Na tom sa ale zrejme zhodneme.
Momentálne ma nenapadá, čo s Luníkom IX. Ja som ale už dávnejšie poukazoval na to, že roky som doslova pravidelne a často jazdieval na Luník VIII, aj linkou č. 11 a NIKDY som na tejto linke revízora nestretol.