Nechápem čo tým chcel autor povedať. Čakal si nejaký iný bus, veď 3534 je na 19-ke najčastejšie. Alebo máš niečo proti osádke? Chalanov z neho poznám, treba im niečo odkázať? A čo sa meškania týka, od septembra to čiastočne napraví zmena jazdného času (po roku sa aj patrilo) a od novembra sa majú odstrániť aj zápchy na Výš. Opátskom.
P.S: Meškal 19 minút... nemal nadbehnutých 11 minút???
?
Nemate dost prachov? Tu je par metod, ako ich ziskat, resp. usetrit.
1. Zavedenie elektroniky I. Databazovy program na cestovne poriadky uz dnes ma kde-kto. (Databazovy program na CP sa nevola Word ani Excel.) V takom programe je zmena linky ci jej odchodov otazka par minut, zaroven sa daju v priebehu 5 sekund vytlacit CP tej linky, nemusite na to zamestnavat extra silu na klepanie na stroji.
2. Zavedenie elektroniky II. Je nutne zakupit palubaky do VSETKYCH vozidiel. Investicia sa vrati v tom, ze vystupy z palubakov budu presnejsie, ako ktorykolvek inzinier zaznamenavajuci vo svojom volnom case do zosita spotrebu (to su teda archaicke metody...). Spotreba, aktualna vaha, aktualna rychlost, stav nadrze, vsetky meskania, to vsetko su udaje nedoziernej hodnoty, ktore ten palubak pocita sam, rychle, presne a naviac zadarmo. Naviac palubak lahko prepojis s databazou CP, cize jednotlive poradia budu mat priamo online vo voze napisane, o kolko sa prave teraz odchyluju od CP. Zavedenim palubakov sa zamedzi neodovodnenemu meskaniu, pride sa na zlodejov nafty, zisti sa vytazenost liniek, pride sa na tych, co z lenivosti neodjazdia kolecko, zisti sa aj ta priemerna spotreba a ulahci az odbura sa manipulacia vodica s digitalnymi displejmi, cim sa minimalizuje riziko, ze vodic nieco zabudne prehodit, tabulu totiz zanho prestavi palubak.
Teraz teda KE idu kupovat nove palubaky do vsetkych vozov, takze tato rada je passe. (tiez mohli v ramci setrenia kupit len do tych vozov, kde este nie su namontovane, ale ked chcu kupit vsetky, tak vsetky. A to aj ked v dobrej polovici vozidiel uz maju namontovane nekrestansky drahe BUSE. Penazi je predsa dost.)
3. Zavedenie elektroniky III. Zavedenie elektronickych oznacovacov cestovnych listkov. Odkedy boli v Presove stare madarske stikatka nahradene elektronickymi, DPMP ma o milion mesacne vyssie trzby na papierovych CL. Len preto, ze sa nedaju nechavat listky v oznacnikoch a preto, ze na vyrazeny kod (4 cisla z 9) sa da cestovat v tom istom vozidle viackrat, zatialco na vytlaceny kod s nastupnym casom to nejde.
4. Uprava dlzky liniek. Zrusit linky jazdiace stylom 30 minut jazda, 30 minut pauza, pripadne s este dlhsou pauzou. Zaviest prejazdy na linkach pre maximalne vyuzitie vozidiel (a vodicov) v cirkulacii. Zaviest obehy vozidiel tak, aby ziadne nemalo zbytocne prestoje, ale zase tak, aby nebol poruseny Zakonnik prace v bode, kde sa hovori o povinnej pauze a o uhrade casu straveneho v praci. KE s tymto mali v minulosti problemy, vodic bol v praci ("pracovna pohotovost") a nedostaval za to plat.
4a. Uprava linkoveho vedenia, kde je to potrebne.
Dalsie moznosti ma teraz nenapadaju, ak ma casom napadnu, este pripisem.
Mam hlavu plnu napadov, ako spasit DPMK, ale ani jeden z tych napadov nie je z mojej hlavy. Je to technologie "kuknem na to, ako to maju inde a ci im to funguje, a ked hej, navrhnem to iste aj pre dalsie mesto."
Nechcem sa spravat ako samaritan. Len som vam chcel naznacit, ze tie problemy, ktore mate vy v KE, inde nemaju, a ze teda chyba bude v Kosicanoch. Neviem, v KTORYCH Kosicanoch, to uz musite vediet vy. Prepisem ti konverzaciu, na ktoru som reagoval, aby si z toho zase nemal nejake pocity ze sa nad teba vyvysujem alebo co. Je to cela debata o sposobe jazdy TR v KE, od zaciatku do konca. Poriadne si vsimni, ako na vecne argumenty Vladimira a mna reagujes demagogiou.
Zachvat #16315: Budu kosicke trolejbusy niekedy jazdit rychlo?
Cybernetic #16318: Dobra otazka. Ak budu jazdit plynulo, budu jazdit rychlejsie.
1018 #16326: Plynulost trolejbusu v KE naozaj nie je nic moc, bolo by to lepsie dostat na uroven, ako v ZA, PO ci Brne.
Vladimir #16353: Doplnim 1018-a, ze kosicky styl jazdy nie je len neprijemny, ale aj drahy. Pomohlo by vam zavedenie meracov.
Cybernetic #16356: 2 taketo merace su skusobne nainstalovane vo vozoch 1019 a 1020, ale aj tak si myslim, ze zainteresovanie vodicov na spotrebe EE sankciami by bolo neobjektivne.
Vladimir #16366: Ked sa da sankcionovat alebo odmenovat vodica podla spotreby EE v inych mestach, tak sa da aj v Kosiciach. Sposob vypoctu je inde povazovany za dost objektivny, takze KE by nemali byt vynimkou.
Cybernetic #16368: A ako konkretne to urobis? Inde je to mozno objektivne, ale mozno iba inde si ziadny vodic nevyziadal prieskum objektivnosti merania, cize aj inde je to mozno neobjektivne, akurat sa nikto neozval.
Vladimir #16383: Prepocitava sa to koeficientom podla dennej teploty, ale blizsie detaily o tom neviem. Zato viem, ze sa tym dosiahnu vyrazne uspory.
VLK #16386: a co koeficient trasy?
Vladimir #16388: v Nitre sa pocita aj obtiaznost trasy, v Presove nie.
S499.1023 #16389: Cybernetic, prave si nam ukazal, ako krasne zelezniciarsky myslis, hladas dovody, preco nie, namiesto sposobov, ako ano.
Zachvat #16390: A kolko je odmena za usetreny liter?
Papyr #16397: Desat korun za liter.
Papyr #16398: Cybernetic, robi sa to takto: nainstalujes merace, zaznamenas spotrebu u kazdeho vozu za cely rok, spriemerujes a mas.
Cybernetic #16399: Papyr, nemame cim to vyhodnocovat. Robil nam to jeden inzinier, ale dobrovolne. Vysledky dostalo vedenie a dva roky s tym nic nerobilo. Vladimir: daj podnet, vypracuj vyhodnocovaci SW a nema problema. Zatial nie su prachy.
Vladimir #16412: A naco by som ja robil vyhodnocovaci SW, ked kazdy podnik okrem Kosic uz nejaky vyhodnocovaci SW ma? Prachy na to urcite mate, ked mate prachy na jazdenie pomerom 1:1, ako napr. na L5 alebo na L33.
Cybernetic #16414: Vladimir, kecalkov je tu dost.
Vladimir #16416: Kecalek? Ja robim v SAD Nitra. Kecam teda do toho, co ovladam. Ak sa vam nepaci, co pisem, vasa vec, vy s tym mate problemy, nie ja. A ja mam aj ine veci na praci ako sa zaoberat Kosicami, ktore nie su schopne urobit to, co vsetky ostatne DP uz urobili.
Cybernetic #16428: Su tri druhy klamstiev, male, velke a statistika.
Vladimir #16429: Zase si raz nasiel DOVOD PRECO TO NEJDE.
Cybernetic #16433: Nie je zarucena hodnovernost a urcite to niekto napadne.
Papyr #16438: Este ste s meranim ani poriadne nezacali a uz vies, ze bude neobjektivne a nehodnoverne a ze to niekto napadne. Nic nerobite, len vymyslate, preco co nejde urobit.
Cybernetic #16439: Si kratky na specifika DPMK. Nerobis tu, tak nevies. Kecalkov mame dost.
Papyr #16441: Ked mate specifika v tom zmysle, ze ste neschopni urobit jednoduchu vec, ktoru uz okrem vas vsade urobili, tak je to vas biznis, ja za to nemozem. A k tym kecalkom, bolo vam naznacene, ako sa mate uberat. Namiesto toho, aby ste nad tym zauvazovali, nazyvate nas kecalkami a vymyslate dovody preco to nejde.
Cybernetic #16442: Tak sup sup s transparentami pred DPMK, ked si taky mudry.
Papyr #16444: Protestovat nepojdem, preco by som to robil, ked v KE nezijem.
Cybernetic #16460: Nezijes tu, ale kecas do toho a si bars mudry, ty jeden misionar.
MUDREMU STACI NAPOVEDAT, HLUPEHO TREBA KOPNUT.
KOMU NENI SHURY DANO, V APATYCE NEKOUPI.
Ešte raz a pomaly : prečo to píše mne?!
Nežiješ tu,nevyužívaš služby a predsa máš hlavu plnú nápadov ako spasiť DPMK.
Ja tento podnik neriadim-pre tých,ktorí nevedia čítať- a na zlepšenie nie managmentu ,ale techniky prispievam ,riešeniami,ktoré sa už aplikovali do praxe na TD,ale teba to už nemusí zaujímať,keďže to všetko nevyužívaš.
Inak ak sa chceš správať ako samaritán,pomoc potrebujú v Sudáne ,v Kongu.. ako misionár maš nádej....
CONNEX ZYSKAL SAD NITRA Novým vlastníkom spolocnosti Slovenská autobusová doprava (SAD), a.s., Nitra sa stane švédska spoločnosť Connex Transport AB. Na kúpe sa totiž dohodli s majiteľmi spolocnosti KMV Bus, s.r.o., Nitra, ktorá pred tromi rokmi vyhrala privatizačný tender a v súčastnosti vlastní 60% nitrianskeho dopravcu. Cenu nechceli zúčastnené strany až do schválenia transakcie protimonopolným úradom bližšie špecifikovať. Spoločnosť má záujem aj o zvyšných 40% podielu štátu v SAD Nitra. CONNEX chce získať aspoň ratinovy podiel na slovenskom trhu. Connex sa v roku 2002 neúspešne zúčastnil aj na privatizácii SAD Žilina a SAD Košice. (vyňatok, Trend, 11. augusta 2005)
Prečítajte si nové tarify čerstvo ponalepované na kabínkach busov. Su platné od 1.8.2005 a podľa nich ma vodič otvárať predné dvere až po 20-tej hodine... To sa zas niekomu opäť niečo podarilo...?
Re #16456 Diggi: A potom že prečo su KE sama diera... ?
CP L33 cez voľné dni sa mi tu zdá nejaký divný. Od železničnej stanice ide 5 spojov denne, ale od krematória iba 2. A z tých 5-tich idú dva 20 min. po sebe? To je taká blbosť, že to bude istotne len chyba.
Inac dnes som zazil co by som zelal kazdemu cestujucemu MHD a zvlast Kosicanom. V dosledku vyluky Andel - sidliste Repy, boli vsetky linky (4, 7, 9 a 10) odklonene na Smichovske nadrazi. Tym smerom jazdia naviac aj barrandovske 12, 14 a 20 a isty usek aj linka c.6 teda interval v zastavke Andel sa pohyboval okolo 30s az 90s a to nie su ani zaplavy ?
Citelis je sice omladeny,ale stale je to to iste-Citybus s novym predkom a palubnou doskou,moc sa toho nezmenilo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Záchvat
P.S: Meškal 19 minút... nemal nadbehnutých 11 minút???
?