Poukazoval som najmä na to, že ta revízia sa nevykonáva ani na iných a predsa menej poruchových vozidlách... že to tak má byť, to je o inom...aj keď v DPMK scifi... ?
Na každom novom vozidle treba vychytať muchy, ale na SU-15 je to bez konca...
lebo na to je predpis, ktory sa v KE porusuje. a ktory, prikazuje robit pravidelnu reviziu kazdych 400km, to znamena, ked koncis, prides na kanal a dielensky ti skontroluje, ci ti nieco niekde netecie, skontroluje gumy, brzdove valce kardany a zakladne veci, tj. olej a pod. A zmensi sa s tym bezporuchovovost vozidiel. Funguje to pokial viem vsade okrem KE.
Add: konstrukcne zavady, ak su to konstrukcne zavady, preco sa to nereklamuje u vyrobcu, rovno? Nie, psst je ticho, lebo asi niekto v dielni nieco pohnojil a zaruku by neuznali. Nepoznal som v KE neporuchovy voz, ktory prisiel do podniku, vsetko malo svoje chyby.
Pôvodne som nemal úmysel toto fórum spamovať, no keďže jedna osoba nazvala môj názor debilitou, tak nech mi je odpustené.
Re #15744 S499.1023: Nehádam sa že v uvedených mestách nemôže byť kvalita SU-15 omnoho lepšia ako v KE. To ale neznamená, že za to môžu „drevené ruky“ mechanikov v KE. (tie môžu za údržbu a servis)
Re #15763 S499.1023: Vďaka za ICQ, rád s tebou podiskutujem na reálnej báze... ale čakám už tretí deň na tvoje pripojenie...
Re #15858 S499.1023: To hrozno je naozaj kyslé, ale ja ho na rozdiel od teba aj konzumujem. SU-15 som osobne „budárom“ nepomenoval... poukazoval som na jeho výrobné a technické nedostatky...
Re #15879 BMko: Nesúhlasím s revíziou každých 400 km. Dôvod? SU sa propagovalo ako vozidlo v prvom rade úsporným v nákladoch na PHM (súhlas), ale aj v údržbe!!! A tam vidím veľký rozpor, keďže tak časté prehliadky neabsolvovalo žiadne vozidlo v DPMK. Veď to vychádza na každý druhý deň.
S tou kabelážou to bolo úplne ináč!!! V druhej sérii tam na ne nebola dodaná spoločná izolácia a takto boli káble pripáskované na drôtený nosník. Bol to ojedinelý jav, preto že na vozoch pred aj po už izolácia bola na svojom mieste. K tejto precíznosti by som zaradil aj dodatočné spevňovanie ramien dverí, dodatočné nitovanie vyklápacej plošiny, kompletná výmena periniek motora MAN, blednutie a následná výmena palubných počítačov...u druhej série. V tretej sérii praskajúca podlaha opravovaná plátaním, dodatočná obmena olejových vaní motora a v posledných sériách veľká poruchovosť motora DAF. Spoločné nedostatky: Každú zimu výmena obehového čerpadla topenia, poruchovosť ovládacích panelov topenia, ventilov topenia, minimálna životnosť ložiska stredu uloženia (hlavne že je samomazné, 2Z a má aj mazničku!!!)atď... Za tie roky čo u nás brázdia, sa podarilo odstrániť jedine problém s vytláčaním servo oleja (vo výrobe), preto že u tretej série to boli galeje. Vozidlá sa neustále inovujú, no bohužiaľ nie veľmi k lepšiemu.
Je toho naozaj veľa preto len stručne. ECAS perovanie, praskanie hadíc serva, hrkotanie a trasenie vo voze, ovládanie dverí, brzdový systém EBS...
Sú to veci za ktoré môže KE mechanik?
Nevizerá to na to, že by sa to dalo dať naspäť. Ostal tam len železný pás, na ktorom to viseli skl. sedačky. Teraz už nie je na čo ich zavesiť(ukotviť). ?
- v autobuse Karosa Irisbus B952 #5238 chýba "rúčka" na sedadle. Týka sa to sedadla, ktoré je v štvorici, v smere jazdy pri okne. Rúčka chýba aj v autobuse #5239, lenže v tomto prípade za sedadlom ako chýbala v 5238. V obidvoch prípadoch sú rúčky vylomené a ostali tam len šrúby. Je pravda, že sú tam zbytočné, no nevizerá to dobre.
-v 5238 boli zadné sedadlá posypané striebornými trblietkami.
-ako tu už bolo spomenuté, v NP KT #521 chýbajú 2 sklopné sedačky. Je to "nenápadne" odstránené.
-------------------------------------------------------------------
čaute všetci nemožní admini, ktorý sú neschopní udeliť BAN ! ? ? ? ? ? ? ? ? ?
všetky vaše prispevky su trapne a jediní ktorí tu ventilujú svoje frustrácie zo svojho veku ste vy - tridsaťroční slobodní neukojení hlupáci !!!!! (až na pár výnimok..) ak to tu tak pojde nadalej tak vam imhd vydrží par mesiacov a forum sa zmení na chat pre par adminov !!! ? ? ? ? ? ? ? ☠ ☠ ☠ ☠ ☠
TA-nahodou svetelna pohoda je velmi dolezita a na vnutornom osvetleni salona cestujucich setrit netreba.Len nech svietia.Predpokladam,ze su to vyrobky firmy SEC (ale nemusi to tak byt).
A k tej spickovosti,ved pisem,ze je minimalna.
A bude to ekonomické, keď to cestujúci prijmú s nevôľou?
Ak oproti dnešku budú cestovať dlhšie a s prestupom navyše, sotva budú hýriť radosťou.
A nespokojný zákazník môže odísť a často sa už nikdy nevráti.
V MHD to platí dvojnásobne, lebo keď si raz niekto zvykne na auto...
A bude to ekonomické, keď zákazníkov ubudne? Asi veľmi nie...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.