Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #16344:
Pisal to tak, ako keby to on sam bol vybavovat. 😉

V tohtostredajsej Oceli V(ý)chodu je rozhovor s novym GR DPMK Jozefom Jaššom.

Chcem, aby ľudia cestovali bez problémov
http://www.usske.sk/ov/2005/0531004s.htm

Precitajte si to. Ja mam z niektorych jeho odpovedi zvlastne pocity. Zaroven v tomto cisle bola aj anketa co si myslia zeleziari o nasej MHD + rozhovor s Titlom ohladom zvozu zeleziarov na Amfiteater a potom dalej trojickou. (Tieto dve clanky som v elektronickej podobe som nenasiel).

(Pre tych co by chceli mat tieto noviny, mam zopar kusov odlozenych, staci sa ozvat cez mail.)
Zdravim termoclub ! ?
Indonézsky Sultán, ktorého zaujíma ako to chodí v MHD, v tomto odkaze v pražskej električke:

http://www.joj.sk/tvarchiv/video/?video=15816

?
Reakcia na: cybernetic #16348:


Otazka ale je, ci by aj za cenu vacsej opotrebovanosti botiek nedoslo k znizeniu obeznych casov a nasadenia vozdiel, vodicov. Co by bolo pre ekonomiku podniku vyhodnejsie. Pretoze uz teraz sme s vypravou na hranici a stiahnutim jadznych dob by sa dala dosiahnut na linkach 71 a 72 vyprava 5+5 sluzieb celodenne... Co Ty na to?
Reakcia na: cybernetic #16359:
viem, ze je dobry 🙂 a vyborny kamarat 🙂 😛
Reakcia na: Dimi #16357:

ta ja mám už dobrého šéfa ?
Aspoň vidíš,že nekecam a ta spojka tam je. ☺
Autobus typu Ikarus 280 #4095 na L71, jazdil so životu nebezpečnou nástrahou. Zadné schody mu prehrýzla hrdza a začali sa prepadávať ! Každým stúpnutím, alebo prechádzaním cez tento schod sa prepadával. V schode je obrovská diera, a keď naň niekto stúpi, tak sa prehýba. Ešte šťastie, že si to vodič včas všimol, a odniesol tento autobus na poruchu do garáže na Hornádsku ulicu. Urobil tak hneď po príchode na Lingov na 17:49 hod. Hneď potom zavolal JCX 23 a následne potom išiel do garáže. Z garáže sa vrátil z Ikarusom 280 ev. č . 4087. Na Lingove čakala dispozičná záloha v podobe Solaris-u Urbino 15 - #3531, ktorý by išiel nahradiť L71 za 4095, za predpokladu, že by vodič nestihol výmenu autobususov. No zálohu nebolo treba, lebo 4087 sa vrátil na L71 na Lingov v tom čase, keď mal aj odchod teda na 18:27. Tak teraz službu č. 71011/71012 vykonáva Ikarus 280, #4087, ktorý dnes vykonával linky "RA". Ikarus #4095 čaká na opravu schodov, pri klampiarskej dielni( alebo ináč povedané pri "ťažkej"). Tento autobus je písaný na zajtra na L71, tak sa tam (asi) neobjaví.

?
Reakcia na: cybernetic #16356:
vcera som si tu spojku obzeral aj s tvojim sefom 😛
Reakcia na: Vladimír #16353:

Meranie spotreby u trolejbusov sa -zatiaľ- nie je funkčné. Boli zakúpené 2 sady týchto meračov -skušobne- a sú plne v prevádzke/ sleduje sa spotreba/ na vozidlách 1019 a 1020.
Podľa mňa zinteresovanie vodičov na spotrebe el.energie -sankciami-by bolo neobjektívne .
Zima ,teplo,obery motorov -tie sú ale tiež´´sledované´´riadiacim regulátorom-,prípadné úniky vzduchu,keď kompresor je poháňaný pomocným motorom 750V a spojený elmag.spojkou-nie ako u busu.
atd.....
Reakcia na: Maťo #16350:
Samé "nechcem sa vyjadrovať", "nie som objektívny", "nemám skúsenosti"......... fakt odborník na tom pravom mieste. Proti nemu ako osobe nemám nič ale mohol by vedieť aspoň kúsok o doprave..... ?
Reakcia na: Vladimír #16353:
Konečne si to uviedol na pravú mieru a pochopili ste ako som to myslel ja.
Reakcia na: IC506 #16312:
SAMOZREJME, že žiadne vozidlá pre Košice z ešte nevyhodnotenej súťaže na dodávku troch NP kĺbových autobusov vyrobené NIE SÚ. A aj keby náhodou už fyzicky existovali, určite ešte samy nevedia, že sú pre Košice.

Re #16326 1018: Ja Ťa ešte doplním, že ten tzv. "košický" štýl jazdy trolejbusom nie je len nepríjemný, ale aj pekne drahý, lebo z hľadiska spotreby elektrickej energie je to najnevhodnejší spôsob. Neviem, či je v Košiciach vodič hmotne zainteresovaný na spotrebe EE (mám ten dojem, že nie), lebo tam by sa to krásne ukázalo.
Reakcia na: IC506 #16312:
Chápeš to úplne správne. Ja som to tiež takto pochopil.

Papyr: Prečítaj si ten príspevok č. #16312, dúfam, že ho pochopíš, tak ako vravel IC506. V takých veciach sa nemýlim a buď si istý, neprisnilo sa mi to.
Reakcia na: S499.1023 #16349:

.Tých 80 N je na zberač optimálych,čo sa týka prítlaku a vedenia zberača..
Ano ,armatúry by sa mali zmeniť.Príliš ostré oblúky,rýchlozjazdné výnybky a pod.
Reakcia na: cybernetic #16348:
Problém nie je vo väčšom opotrebovaní botiek zberača. Problém je vo väčšom opotrebovaní drahých armatúr, priam deštruktívnom účinku na podvesné armatúry a hlavne na mimoriadne závažné následky pri vypadnutí zberača s takýmto prítlakom (automatické sťahováky pri veˇkých prítlakoch nepracujú korektne). Zverské prítlaky si môžu dovoliť v Taliansku na striktne pevno vedení, v Rusku s armatúrami vyrábanými pre odolnosť pri jadrovom výbuchu, ale nie v ČR a SR, kde sa používajú jemné armatúry švajčiarskeho a nemeckého pôvodu. S prítlakom 80N sa dá jazdiť strašne rýchle, ak sú v poriadku zberače aj armatúry.
P.S.: Mohol by som poprosiť o nejaký názorný výklad, či odkaz na fotky, čo si myslel tými "pridávanými lištami" na vedení?
Reakcia na: 1018 #16326:

Pravda.To by chcelo aj armatúry trolej.vedenia tomu prispôsobť.Napr. v zjazde /za zást. Kalinovská/vypadnú zberače už pri 30 km rýchlosti! Oblúky sú dosť ostré a prítlaky zberačov
80 N .Vačší prítlak by to možno vyriešil ,ale za cenu vačšej opotrebovanosti botiek zberača.
A sme na začiatku.
Ved to nieje komercny Den Otvorenych dveri. Keby bol DOD v DPMK propagovany reklamnou kampanou a bol by spojeny s autogramiadou mojsejovcov a koncertom desmodu, to by stalo penazi
Tbsu, Peto 5220: V pohode. Svojou poznamkou som myslel to, ze podnik by sa mal zaoberat radsej niecim dolezitejsim. Aj ked na druhej strane, tato akcia iste nestoji vela financii.
Reakcia na: tbus #16343:
Je to zaujmave
Nodes SORRY

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.