Kus ku teme klbovych autobusov. Mienia ich kupovat aj nadalej, alebo tieto spominane tri budu posledne? Sice je to len teoreticka otazka, lebo je to buducnost.
Keďže si vodič trolejbusu, ako si to napísal, prečo niesú vo všetkých trolejbusoch namontované hlásiče? nevieš náhodou alebo niekto? aA na ktorom trolejbuse jazdíš?
Mam toho na trolejbusoch najazdene myslim si ze dost (samozrejme z pozicie cestujuceho), ale skutocne sa v Kosiciach neporovnatelne pomalsie jazdi. Zober si Zilinu, oni su takmer taki stari ako my, maju aj porovnatelny vozidlovy park. Aj oni maju miestami tak nevhodne naprojektovanu trat ako my (velky rozostup priecnych zavesnych lan a tym padom velky uhol v obluku), ale jazdia plynulo, palice nepadaju. Stary pan vodic mi raz povedal - "Mne ani palice nevyskocia. Ak by predsa aj, musel by som najprv vyliezt na strechu, uvolnit sruby, aby som vobec palicu stiahol". A je zaujimave, ze ich obluky vobec nie su tak znicene ako tie nase, ze pod nich davame listy (dokonca aj na obluky malych uhlov - vid Posta 22) a tym sa umerne znizuje rychlost v danom useku. Takymito listami je uz posiaty cely usek od Lingova po Tesco. Zjazd z Furce je nas absolutny extrem. Pri meraniach jazdnych casov bol zisteny niekedy az jednominutovy rozdiel v jazde z a do kopca.
Uzavrel by som to tak - nepovazujem za rychlu jazdu to, co sa deje v Kosiciach - som na rovine tak slapem ako drak, ale pri prvom obluku, liste ci nerovnosti vozovky brzdim a brzdim, aby som potom znova naslapoval. Stary sef tomu myslim hovoril "klavirova jazda". Byt plynuly znamena snahu o zmensenia vplyvu trolejovej drahy a kvality vozovky na prevadzkovu rychlost vozidla. Pri trolejbusoch sa na to dbat samozrejme stale bude musiet (ved o tom je trolejbus), ale bolo by fajn dostat to zhruba na uroven, ako v ZA, PO, Brne, Ostrave, ...
Fakt vam ale drzim prsty, mate moju podporu. Snazte sa a kronikara poslite radsej na Bardejovsku do kniznice ?
Dnes, 3.8.2005 bolo rozhodnuté o zmene výjazdu trolejbusov dňa 6.8.2005. A to nasledovne: Trolejbusová výluka bude predĺžená od 6.8.2005 do 14.8.2005 pre opravu cesty na Toryskej ulici a to teraz konkrétne: betónovanie- kladenie druhej vrstvy "koberca" a obrezávanie betónu pri kanáloch. To znamená, že autobusy budú ďalej pracovať na linkách č. 71 a 72. Trolejbusy sa v uliciach ukážu až dňa 15.8.2005 (pondelok).
Vodiča kontroluje cestujúci, dopraváci, vedenie podniku... a čo tak zopár čiernych skriniek do dielne, do kancelárii... tam by asi prekročená rýchlosť nehrozila... samozrejme okrem fajrontu... ?
Kámoša menovať nemusíš, ukáž len prstom ? ale udržuj s ním dobré vzťahy, veď keď nebudeme kaziť, tak prídeš o prácu ?
Dobrá otázka.
Ak budu jazdiť plynulo,budú jazdiť rýchlejšie ?
Oni rýchlo jazdia,viz. záznamy z TM-10 /tzv.čierna skrinka/
?
Šak káááámoš ti povie.Nemôžem ho tu menovať,lebo sa ešte viac urazí ?
Ale zmenilo.Starý nemôže už zasahovať do rozdelenia práce,nemôže ju teda hodnotiť.Stal sa z neho kronikár ☺
Pripravuje údržby,má na starosti objed. materiálu. a VP trolejbusov + preskúšavanie pracovníkov.
Vymenili??? Ale ved ja som naposledy pocul, ze tam mate stareho sefa ako "specialistu na TD", a ze teda fakticky sa nic nezmenilo... No ale bodaj by som to len zle pochopil. Novemu sefovi teda vela zdaru a hlavne nech tie nase tbusy dostane po prevadzkovej stranke na uroven inych miest - nech ich zrychli, aby ich cestujuci nebrali ako nudne a pomale, ale ako spolahlive, tiche a hlavne rychle vozidla.
A k tomu tichu - kedy uz konecne prestanu rezonovat tie plechy na podlahe v klboch? Uz som to vravel aj staremu sefovi nie raz, ale nic sa nezmenilo...
To akoze mam chapat tak, ze uz v podniku stoja tych 6 autobusov? Neviem, ci si to myslel tak, ze SolarisBus a Karosa maju vo vyrobnej hale uz vyrobene 3ks 18M vozidiel, a potom ich v hale natru, a neuspesna firma tie 3ks niekomu inemu preda?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
IC506