Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ten budar5220 niesom ja a ak tu bude pisat Milan G. mladší pod nickom budar5220 tak nie že si budete mysliet že som to ja lebo ja na mobile WAP nemam. ?
Reakcia na: Papyr #16344:
Pisal to tak, ako keby to on sam bol vybavovat. 😉

V tohtostredajsej Oceli V(ý)chodu je rozhovor s novym GR DPMK Jozefom Jaššom.

Chcem, aby ľudia cestovali bez problémov
http://www.usske.sk/ov/2005/0531004s.htm

Precitajte si to. Ja mam z niektorych jeho odpovedi zvlastne pocity. Zaroven v tomto cisle bola aj anketa co si myslia zeleziari o nasej MHD + rozhovor s Titlom ohladom zvozu zeleziarov na Amfiteater a potom dalej trojickou. (Tieto dve clanky som v elektronickej podobe som nenasiel).

(Pre tych co by chceli mat tieto noviny, mam zopar kusov odlozenych, staci sa ozvat cez mail.)
Zdravim termoclub ! ?
Indonézsky Sultán, ktorého zaujíma ako to chodí v MHD, v tomto odkaze v pražskej električke:

http://www.joj.sk/tvarchiv/video/?video=15816

?
Reakcia na: cybernetic #16348:


Otazka ale je, ci by aj za cenu vacsej opotrebovanosti botiek nedoslo k znizeniu obeznych casov a nasadenia vozdiel, vodicov. Co by bolo pre ekonomiku podniku vyhodnejsie. Pretoze uz teraz sme s vypravou na hranici a stiahnutim jadznych dob by sa dala dosiahnut na linkach 71 a 72 vyprava 5+5 sluzieb celodenne... Co Ty na to?
Reakcia na: cybernetic #16359:
viem, ze je dobry 🙂 a vyborny kamarat 🙂 😛
Reakcia na: Dimi #16357:

ta ja mám už dobrého šéfa ?
Aspoň vidíš,že nekecam a ta spojka tam je. ☺
Autobus typu Ikarus 280 #4095 na L71, jazdil so životu nebezpečnou nástrahou. Zadné schody mu prehrýzla hrdza a začali sa prepadávať ! Každým stúpnutím, alebo prechádzaním cez tento schod sa prepadával. V schode je obrovská diera, a keď naň niekto stúpi, tak sa prehýba. Ešte šťastie, že si to vodič včas všimol, a odniesol tento autobus na poruchu do garáže na Hornádsku ulicu. Urobil tak hneď po príchode na Lingov na 17:49 hod. Hneď potom zavolal JCX 23 a následne potom išiel do garáže. Z garáže sa vrátil z Ikarusom 280 ev. č . 4087. Na Lingove čakala dispozičná záloha v podobe Solaris-u Urbino 15 - #3531, ktorý by išiel nahradiť L71 za 4095, za predpokladu, že by vodič nestihol výmenu autobususov. No zálohu nebolo treba, lebo 4087 sa vrátil na L71 na Lingov v tom čase, keď mal aj odchod teda na 18:27. Tak teraz službu č. 71011/71012 vykonáva Ikarus 280, #4087, ktorý dnes vykonával linky "RA". Ikarus #4095 čaká na opravu schodov, pri klampiarskej dielni( alebo ináč povedané pri "ťažkej"). Tento autobus je písaný na zajtra na L71, tak sa tam (asi) neobjaví.

?
Reakcia na: cybernetic #16356:
vcera som si tu spojku obzeral aj s tvojim sefom 😛
Reakcia na: Vladimír #16353:

Meranie spotreby u trolejbusov sa -zatiaľ- nie je funkčné. Boli zakúpené 2 sady týchto meračov -skušobne- a sú plne v prevádzke/ sleduje sa spotreba/ na vozidlách 1019 a 1020.
Podľa mňa zinteresovanie vodičov na spotrebe el.energie -sankciami-by bolo neobjektívne .
Zima ,teplo,obery motorov -tie sú ale tiež´´sledované´´riadiacim regulátorom-,prípadné úniky vzduchu,keď kompresor je poháňaný pomocným motorom 750V a spojený elmag.spojkou-nie ako u busu.
atd.....
Reakcia na: Maťo #16350:
Samé "nechcem sa vyjadrovať", "nie som objektívny", "nemám skúsenosti"......... fakt odborník na tom pravom mieste. Proti nemu ako osobe nemám nič ale mohol by vedieť aspoň kúsok o doprave..... ?
Reakcia na: Vladimír #16353:
Konečne si to uviedol na pravú mieru a pochopili ste ako som to myslel ja.
Reakcia na: IC506 #16312:
SAMOZREJME, že žiadne vozidlá pre Košice z ešte nevyhodnotenej súťaže na dodávku troch NP kĺbových autobusov vyrobené NIE SÚ. A aj keby náhodou už fyzicky existovali, určite ešte samy nevedia, že sú pre Košice.

Re #16326 1018: Ja Ťa ešte doplním, že ten tzv. "košický" štýl jazdy trolejbusom nie je len nepríjemný, ale aj pekne drahý, lebo z hľadiska spotreby elektrickej energie je to najnevhodnejší spôsob. Neviem, či je v Košiciach vodič hmotne zainteresovaný na spotrebe EE (mám ten dojem, že nie), lebo tam by sa to krásne ukázalo.
Reakcia na: IC506 #16312:
Chápeš to úplne správne. Ja som to tiež takto pochopil.

Papyr: Prečítaj si ten príspevok č. #16312, dúfam, že ho pochopíš, tak ako vravel IC506. V takých veciach sa nemýlim a buď si istý, neprisnilo sa mi to.
Reakcia na: S499.1023 #16349:

.Tých 80 N je na zberač optimálych,čo sa týka prítlaku a vedenia zberača..
Ano ,armatúry by sa mali zmeniť.Príliš ostré oblúky,rýchlozjazdné výnybky a pod.
Reakcia na: cybernetic #16348:
Problém nie je vo väčšom opotrebovaní botiek zberača. Problém je vo väčšom opotrebovaní drahých armatúr, priam deštruktívnom účinku na podvesné armatúry a hlavne na mimoriadne závažné následky pri vypadnutí zberača s takýmto prítlakom (automatické sťahováky pri veˇkých prítlakoch nepracujú korektne). Zverské prítlaky si môžu dovoliť v Taliansku na striktne pevno vedení, v Rusku s armatúrami vyrábanými pre odolnosť pri jadrovom výbuchu, ale nie v ČR a SR, kde sa používajú jemné armatúry švajčiarskeho a nemeckého pôvodu. S prítlakom 80N sa dá jazdiť strašne rýchle, ak sú v poriadku zberače aj armatúry.
P.S.: Mohol by som poprosiť o nejaký názorný výklad, či odkaz na fotky, čo si myslel tými "pridávanými lištami" na vedení?
Reakcia na: 1018 #16326:

Pravda.To by chcelo aj armatúry trolej.vedenia tomu prispôsobť.Napr. v zjazde /za zást. Kalinovská/vypadnú zberače už pri 30 km rýchlosti! Oblúky sú dosť ostré a prítlaky zberačov
80 N .Vačší prítlak by to možno vyriešil ,ale za cenu vačšej opotrebovanosti botiek zberača.
A sme na začiatku.
Ved to nieje komercny Den Otvorenych dveri. Keby bol DOD v DPMK propagovany reklamnou kampanou a bol by spojeny s autogramiadou mojsejovcov a koncertom desmodu, to by stalo penazi
Tbsu, Peto 5220: V pohode. Svojou poznamkou som myslel to, ze podnik by sa mal zaoberat radsej niecim dolezitejsim. Aj ked na druhej strane, tato akcia iste nestoji vela financii.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.