Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: orlov #79096:
No, špaeciálne ako špeciálne. TW 3000 pre Hannover je totiž s Vamosom pre Bielefeld spriazená presne tak ako EVO 2 s EVO 3.
Reakcia na: S499.1023 #79089:
To je ukážka ako to malo vyzerať aj u nás. Je to totiž električka TW3000 vyrobená špeciálne pre Hannover.
Reakcia na: S499.1023 #79093:
Ja byť starým kocúrom, tak na nejaké to embryo tu na skle zvysoka se..... ?
Reakcia na: hmozdinka #79092:
...treba ist zrejme osobne na DPMK a tym nevedomym smerackym hoviadkam to tam povedat z oci do oci a ukazat im to a trebars aj fyzicky doniest ... Môžeš tam bežať, už na Teba netrpezlivo čakajú! ?
Inak, napr. taký Hrehorčák je tam za Most- Híd, aby si vedel... ?
Reakcia na: hmozdinka #79092:
Zatiaľ čo ty si ich všetky videl na Googli a preto si macher? Povedz, opustil si niekedy Košice? Inak predpísané parametre hmoždinkovitého príspevku boli splnené - zmienil si Smer aj CAF. Máš nárok na jeden rožok na desiatu navyše.
ano to su presne moderne briky 21storocia co si sem dal a vymenoval teda plne nizkopodlazne a plne klimatizovane a taketo skutocni obcania(nie ovcania) Kosic chceli mat v meste.. treba ist zrejme osobne na DPMK a tym nevedomym smerackym hoviadkam to tam povedat z oci do oci a ukazat im to a trebars aj fyzicky doniest vytlacene aj na fotopapieri hoc aj kazdy model, nemam s tym problem mam vysokokvalitne atrament tlaciarne a fotopapiera habadej. A poucit a zaskolit ich ze co su a ako vyzeraju moderne briky 21.storocia a z coho sa malo naozaj vyberat a aby vedeli(pre buducnost) s akymi firmami pocitat pre buducnost do tendrov, teda Skoda 29/30T, Bombardier Flexity 2, Siemens Avenio M, Alstom Citadis/Translohr, CAF Urbos, Inecon superior plus, Pesa Twist, Solaris Tramino oni tam take briky este snad asi nikdy nevideli ani na vlastne oci a nezazili a mozno ani netusia ze aj take existuju... ?
Reakcia na: Bjorn #79090:
Nie, to je prvý. Tvoj argument o nevýhodnosti nerovnako dlhých článkov predsa nemá súvislosť s výškou podlahy. Nebudem tráviť deň na Googli kvôli zarputilému Košičanovi, ktorý je lepší konštruktér električiek, ako Bombardier, Siemens, Alstom, AnsaldoBreda, CAF, Pesa, Solaris... Vyhľadaj si Freiburg GT8Z alebo Bielefeld Vamos. Vygoogli si, prečo Freiburg kvôli malým osovým vzdialenostiam koľají dostal GT8 s podvozkami pod stredným článkom a nie s Jakobsmi. Vygoogli si, prečo v Mníchove a v Brémach nemali úspech Düwagy s Jakobsmi.
Reakcia na: S499.1023 #79089:
V tomto prípade je úplne fuk, kde ten podvozok je, vzhľadom na výšku podlahy. To je jediný príklad rôzne dlhých článkov, ktorý si našiel? Asi to o ničom svedčí.
Reakcia na: Bjorn #79085:
Blbci v Hannoveri, že?
Reakcia na: Bjorn #79085:
Však čo nejdeš k nejakému svetovému výrobcoi električiek robiť konštruktéra? Ukážeš im všetkým, že to robia blbo, ako to majú robiť správne a budeš milionárom.
Reakcia na: Bjorn #79080:
Akože aký? Ten, čo je medzi podvozkami. Čo si myslíš, že tá slektrička sa do oblúka ohýba?
Reakcia na: Bjorn #79085:
Ja by som pri slove modularita očakával aj čosi iné, než portfólio dĺžkovo/kapacitne zodpovedajúce množine {T3, K2, KT8}. No ale čo chceme, keď aj v číslovaní prototypov na to nadväzujú ?
Ďakujem.
Tých 7 metrov pri kratšej verzii som na stránkach firmy našiel. A keďže pri kĺbovej verzii to je 5,9 metra, je tam očividne priestor na to, aby sa jeden z podvozkov schoval buď vo forme jakobsovho podvozku, alebo posunutím predného pod kabínu vodiča. V prípade podvozku pod harmonikou by potom nebolo nutné vymýšľať podivnosti s rôznymi dĺžkami článkov (čo majú dokonca aj pri trojčlánkovej verzii) a zvýšila by sa univerzálnosť konštrukcie, plus by poklesla variácia dielcov. O jednoduchšej modularite ani nehovoriac. Nuž, na vývoji sa šetrilo kde sa dalo, ale zákazníkov si to isto nájde.
Reakcia na: tbus #79081:
Ale to, či vozidlo vybočuje z priechodového prierezu je dané aj tým, ako sú od seba vzdialené koľaje v zákrutách, resp. polomer zákrut samotných. Neviem sa dopátrať k tomu, aká je vzdialenosť podvozkov pri kĺbovej verzii Evičky a teda aký je tam rozdiel voči jej mladšej a kratšej sestre, teda nakoľko je to v tomto prípade obmedzujúce kritérium.
Reakcia na: Bjorn #79080:
čím je priestor medzi nápravami dlhší, tým viac vybočuje
Reakcia na: S499.1023 #79078:
A aký stred vybočuje pri jednočlánkovej električke?
Reakcia na: 110mat110 #79075:
SOR NB18.
Reakcia na: Bjorn #79074:
Zatiaľ čo keď podvozok umiestniš na čelo, bude ti to viac vybočovať v strede. Prečo asi myslíš, že sú tie články na 15T kratšie?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.