čoby "stavali" novu plničku? Veď to je "betonova" budova že to nejde iba vyšramotiť zo zeme? všetko sa da premiestniť okrem budov, ale podľa mňa CNG busy odídu na dobro, pozríme sa nato takto:
Tedomy vyradia všetke kvoli nakupu EBN 11, a Citelisy niektore už fakt pojdu tiež do hrobu, viz. 3326 ktora horela v decembri
Štadion sa tak skoro stavať asi nebude (odhadujem rok do začiatku stavby) ako pozname slovensko, tak do vtedy naši sudruhovia vo vedeni určite si zmyslia €6 SvOkRy , aj keď by som bol za Solaris U. IV. alebo III. generácie, a ku tým tedomom ešte aj o časti Solikov I. generacie (SU15) sa hovorilo vraj dačo
(na Slovensku je viac plničiek, ale na tej mape SPP uvádza len svoje (čo vidieť z toho, že chýbajú BB, ZV, ...), => plnička v KE patrí SPP)
Podľa môjho názoru si SPP plničku v druhom najväčšom SK meste udrží kvôli iným vozidlám, ktoré im tam tiež robia obrat. Ak by ju aj DPMK nechcel, SPP nájde iné komerčne vhodné miesto a postaví ju tam.
"SA" presťahuje? Mesto istotne radšej nakúpi nové naftové busy, ako by malo vraziť peniaze do novej plničky. ? SPP novú nepostaví a DP na to peniaze nemá.
"Verejný obstarávateľ (VO) je prevádzkovateľom plniacich staníc CNG (ďalej PS CNG). VO vyhlasoval zákazku na obstaranie mobilnej plniacej stanice CNG (ďalej MPS) v čase, keď došlo k ukončeniu nájomného vzťahu k pozemku, na ktorom je umiestnená jedna z existujúcich PS CNG prevádzkovaná VO. Nakoľko v uvedenom čase sa VO nepodarilo dosiahnuť dohodu s prenajímateľom pozemku o predĺžení nájom. vzťahu, a ani zabezpečiť iný vhodný pozemok pre premiestnenie predmetnej PS CNG za účelom zabezpečenia kontinuity poskytovania služieb verejnosti v dotknutom regióne VO rozhodol o obstaraní MPS .
Počas ver. obstarávania došlo následne zo strany VO k uzavretiu zmluvného vzťahu, predmetom kt. je nájom pozemku vhodného pre premiestnenie PS CNG v dotknutom regióne, pričom premiestnenie existujúcej PS CNG je z hľadiska zabezpečenia poskytovania služieb verejnosti, pri súčasnom uplatnení princípu efektívnosti a hospodárnosti, vhodnejším riešením, ako nákup MPS. Preto VO rozhodol o zrušení použitého postupu"
Štvoricu EBN11 môžeme už aj vyslať na 22, šak ich nabije pán boh bleskami, stačí 1m troleje, dajaky klacek, dať do do baterky, dať dačo železo a čakať na búrku ?
Oficiálne neexistuje, neoficiálne (zdroj: agentúra JPP) sa hovorí o (podľa mňa iba krátkodobom) návrate - avšak pojazdných trolejbusov v súčasnosti nie je veľa...
Zo začiatku na delené zmeny + linku 22, keď sa dokúpia rýchlonabíjačky, tak pôjdu na celodenky (jedno vozidlo na A aj B a cez striedanie pauza na rýchlonabíjanie).
ako už pixel hovoril, je ich už asi 6, čož 3 ešte chýbaju, takže skôr raziť a lepiť čisla nebudu kym nebudu tu vŠetke elektrá, zadelenie by malo byť presne take iste ako ich starši bratčekovia EBN10.5
skor by ma uz zaujimalo a myslim ze viacerych co do prdele je s tym porazenym MET uz v marci mal prebehnut tender resp sutaz na obstaravatela, je 8.maj a stale nic.. ? takymto tempom sa zacne stavat tak za 10 rokov.. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
110mat110