Niekolko postrehov a otazok:
* co znamena to oznacenie RA na linkach, co chodia do VSZ??? Neni mi jasno.
* preco je zase odstaveny jeden zo SU18?
* 3525 ma problemy s brzdami? Lebo sa mi niekolkokrat zazdalo, ze sa pohol, ked mal otvorene dvere. SU su (
ešte dodám jeden fakt - ten revízor napokon ani neskontroloval môj druhý štiknutý lístok. A už vôbec si nepýtal nejakú preukážku oprávňujúcu ma cestovať na zľavnené cestovné.
Včera ( 22. 2. 2006 ) sa mi stala v buse zvláštna udalosť. Po nastúpení som si nestihol vybrať lístok z vrecka, kým sa bus pohol, ale keďže som uvidel lístok v 1 znehodnocovači, tak som ho štikol a zistil som, že pasuje - mal presne 4 diery. Hneď vzápätí na to prišiel ku mne jeden človek a so slovami " Vráť mi môj lístok! " mi vytrhol lístok z ruky a pokrčil ho. Vzhľadom na to, že som nevedel, čo si mám o tom myslieť a na fyzické proporcie toho muža som usúdil, že pre moje zdravie bude lepšie si opätovne štiknúť lístok, tak som to aj urobil. Až vtedy som si všimol, že v zavretej dlani drží ten muž odznak revízora DPMK. Takže pozor vážená cestujúca verejnosť, už nielen na ZOH v Turíne sú maskovaní antidopingoví komisári, už aj revízori DPMK bez preukázania sa využívajú aj svoju silu pri kontrole cestovných dokladov...
Toto čo teraz uvidite som si stiahol z inej MHD stranky...
yeti napisal:
Avizujem zásadnú zmenu nočných liniek od 1. 3. 2006 (presnejšie od noci z 1. na 2. 3.):
a) zrušenie nočnej premávky trolejbusov,
b) po 12 rokoch návrat k 3 dvojiciam protismerných autobusových okružných liniek (100, 102, 104 denne, 101, 103, 105 len Pi/So a So/Ne),
c) prispôsobenie prepravným potrebám (na každej dvojici cez pracovné dni len po 4 spoje - len párne linky a cez voľné dni až 11 spojov - 6 na párnych a 5 na nepárnych linkách),
d) mierne roztiahnutie času prevádzky (a časom porušíme niektoré prvé a posledné spoje na denných linkách),
e) obmedzenie základných trás v zásade len na sídliská,
f) do okrajových častí (takmer všade - ale Kavečany a súvisle neobývané oblasti nie) zavedenie podmienečných zachádzok (ako doteraz pilotne Krásna n. H. - t.j. hláška vodičovi pri nástupe alebo telefonicky na dispečing 45 minút dopredu).
Cestovné poriadky schematicky (platí pre všetky 3 dvojice liniek, doba spoja na základnej trase je všade cca 40 minút):
Pi/So a So/Ne:
párne linky - 23.10, 0.10, 1.10, 2.10, 3.10, 4.10;
nepárne linky - 23.40, 0.40, 1.40, 2.40, 3.40.
Ne/Po až Št/Pi:
len párne linky - 23.10, 0.10, 2.10, 4.10.
Linka do Šace natiahnutá až do Džungle, prečíslovaná zo 107 na 106 a cez Pi/So a So/Ne po rokoch vrátené stredné kolo:
zo Šace - 23.25 denne, 1.25 Pi/So a So/Ne, 3.25 denne;
z Džungle - 0.05 denne, 2.05 Pi/So a So/Ne, 4.05 denne.
a co spravia ak povie ze je vodic?
Re #21139 TA: pripadat moze ale nieje ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.