Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: redburger #21793:
A čo da čuduješ? Však na Luníku ako im odpojili vodu, tak potom niektorí stihli ukradnúť prívodné potrubie. A keď im chceli vodu pustiť naspäť tak nebolo ako a ešte mesto!!! muselo dať nové rúry. Sú ako straky, len s tým rozdielo, že ona ide za leským a oni berú všetko. ?
Na thc je jedna plechova buda a aj to rozoberu ? ?
Reakcia na: 5 #21791:
Taki asociali by si sa divil, co este vedia najst iba tak na ulici : dopravne znacky, toto, kde sa cisti obuv, rozne zabradlia, potrubia, kolajnice , droty vedenia, a podobne veci.
Take, co normalny clovek len tak nenajde ? .
Reakcia na: Diggi #21787:
to by bolo bombastické postaviť všetko na novo. Len aby to DPMK nezrealizovalo systémom všetko zbúrať a všetko postaviť. Lebo potom by ostalo len pri búraní... A v dnešnej situácii, sa domnievam, že aj plátanie je lepšie ako súčasný stav. ?
Pekná reportáž bola v TN:
Niekde na Ťahanovciach vietor vyvrátil plechovú čakáreň, pričom Rómovia ju už rozoberali so slovami "Ta našli sme to." ?
predanie 21 kosickych KTciek, mna velmi mrzi, ale raz som hovoril ze vedeniu DP trebalo nove auta ?

inak dobra sprava: na Go je jedna suprava T3 uz v depe takze ja by som ratal ze dostane novy nater a displeje, zberace a dalsie suciastky, cisla su na flash imhd ?

a dalsie na VP
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #21783:


Takze si to upresnime:
1. Dnes bolo odstavene vozidlo 3901 kvoli montazi odbavovacieho systemu EMtest, ktora fyzicky zacne zajtra. Dnes sa urcila technologia osadzovania, ktora bude vzhladom na rozdielnost interieru ina, nez u Karos a Ikarusov.
2. #1004 je na SP, ma osadene drziaky na oznacovace / citacky, rovnako tak skusobne aj elektronicke panely. Definitivna podoba to ale nie je, skor by som tomu povedal "pracovna verzia".
Reakcia na: 3903 #21786:
T3 by Miškolc nezobral, lebo ich potrebujú na úvraťovú konečnú na L1 v Diósgyőri. Takisto to platilo v prípade Straussbergu v Nemecku, kde majú len jednokoľajnú prímestskú trať do Berlína s úvraťami. Sarajevo tiež malo záujem o výlučne veľkokapacitné, najlepšie článkové električky. Kým nedostali do daru viedenské súpravy "kinder jajo" C1+c1 (motorák+vlek), tak iné ako kĺbové elekričky ani nemali, dokonca ešte aj zakúpené ojazdené sólo električky PCC z Washingtonu postupne poprerábali na kĺbové (z dvoch jednu kĺbovú). No a nakoniec Brno, to tiež potrebovalo obojsmerné električky na L8 do Líšne, kde je nová úvraťová konečná stanica. Takže tak...
Reakcia na: Sarko #21739:
Nuz ak som dobre cital v najnovsom vydani magazinu..o brikach a LRT, ktoreho nazov si neviem nijak zapamatat...takze blackpool caka velka obnova, naviac ak mas cas sa pohrabat na tych strankach tak su tam nejake foto novej elektricky skusanej v blackpoole.

Inac v kniznici sa nachazda jedna zaujimava kniha, kde je zoznam vsetkych miest co prevadzkovali elektricky...tento zoznam je na 2 strany a aktivne zostali v tom case len 2...vsetko bolo zrusene v medzivojnovom alebo povojnovom obdobi.

A este je tu jedna prevadzka ktora sa na mnou uvazdanych linkoch nespomina a je to ak som dobre nasiel v Newcastli...typu LRT ?

Nuz a kosiciam by tiez nezaskodilo keby to bolo postavene vsetko na novo..lebo len platat to co je, stale to bude to iste len lepsie vyzerat... ?
Reakcia na: redburger #21785:
No ja už to ľutujem. Aj keď to kúrenie nieje boh vie čo. Raz zima a inokedy chladnejšie. Ale skoro nikdy nieje v nich teplo. Ale aj tak škoda ich predaja. Mali radšej predať T3. Iba ak by sme ich uneisli ?
Reakcia na: 3903 #21784:
no predalo sa ich kopa. Ale este to budeme podla mna lutovat, i ked ich bol nadbytok.K takym vozom sa uz nedostaneme iba tak. To ale, kto vie........
Reakcia na: tbus #21779:
Dostane kabeláž a držiaky na elektronické označovače. Eto vsjo z EMtestu u #3901. Ešte to zatiaľ nemá namontované, pretože sa rozmýšla ako sa EMt-éčko do takého typu autobusu bude inštalovať.

#1004 bude mať predný panel pomaly ale isto osadený dolu, pretože tam nesedí a zavadzá.

?
Reakcia na: 3903 #21781:
Ta veru, s kurenim by daco trebalo poriesit, v podstate by sa malo kurit nejak tak , aby sa dalo fachat s nejakym tym oknom otvorenym, aby sa vo vozidle nezrazala para na oknach a toto. to su velmi odpudzujuce javy ?
Reakcia na: redburger #21780:
Najlepšie by bolo keby zrekonštruovali postupne všetly električky, ale hlavne aby sa zamerali na kúrenie v jednotlivých vozoch. Lebo v zime je to strašné. Ja by som začal postupne v rámci finančných možností:
1. T3
2. T6
3. KT8D5
a postupne aj autobusy.
Reakcia na: Nodes #21777:
? jo, tak nejak...., ale kludne aj nejakej t3ky ?
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #21778:
To som nejak nepochopil. A doteraz mal 3901 co? Vcera som s nim siel a mam pocit ze mal buse. To mi vysvetli. Ci tie stikatka Emtest su kompati[de]bilne s buse?
Dnes bol do dielne TD stiahnutý a následne EMtest-om obdarovaný prvý Solaris Urbino 18 III, a tým "šťastlivcom" je #3901 ?

#1004 na SP, už má namontovaný predný panel EMtest.

?
Reakcia na: Sheep #21772:
Ta viem ja?podla mna sa ani neoplati kupovat nove elektricky, je to podla mna neracionalne riesenie.
Zatial mame co mame, treba modernizovat a co je dolezite, reko trati.Potom uz iba hladat to, co mame.
Priklad, ale nevyznam sa : ak nejake vozidlo je sudene na vyradenie, odstavenie, preco sa nedume, ci by sa este nejak bud nedalo prerobit na clanok niecoho podobneho ako pise nodes, alebo popripade prerobit iba na vlecnak.Tuto problematiku som nacrtol a vraj sa toto vsak neda.To neviem.
Co mna osobne stve je to, ze vozy s ktorymi by sa dalo kadeco vydumat sa rozpaluju a brakuju.
Na nove eliny love nebudu, to je fakt. A reko elin by som robil mozna co najlepsie a efektnejsie.
Tym myslim aj nejaky komfort pre cestujuceho, ne len novy nater bif baf. EM testy, calunene sedadla, protismykova podlaha....a take veci. A vela na popularite prida aj ked je teplo v nich. Rad by som vedel , ako je teraz v NP KT ? .
Jo a este... niektore t3 by som osadzoval aj sedadlami v 2+1 usporiadani...na niektorych linkach a niektorych casoch by to bolo celkom prijemne....
atd atd, to len take moje uvahy a napady....
Potom by som, kebyze mame preferenciu a trate zrychlil ED a to vyrazne, poriesil by som aj obsluznost okolo optimy nejako,prepojil by som NMM so stanicou atd atd...ale to uz treba viac love.
A zhustil intervaly , stacili by aj sola vozne potom castokrat...a bla bla...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.