Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #21788:

Len mala poznamocka.
Ta trat nevedie zo Strausbergu do Berlina.
Vedie od zeleznicnej stanice do centra mestecka /po r.90 bola udajne skratena/. Mestecko ma samostatnu elektricku uz skoro sto rokov. Nie je a nikdy nebola spojena s berlinskou sietou.
Na tejto trati bola prevadzkovana aj vleckova nakladna doprava.
Poslednym novym vozidlom je obojsmerna t6 vratena z ameriky.
Cely vozovy park /okrem hist.a.prac./ tvoria styri vozy.
Z Berlina jazdi do Strausbergu S-bahn.
V okoli Berlina su este dva take male trate .
Trat do Schoeneiche, dokonca uzka 1000mm, jazdia tam teraz KT4 a trat do Woltersdorfu.
Vsetky trate boli stavane ako pripojky k staniciam Sbahn do Berlina
Reakcia na: redburger #21776:

To, ze sa rozpalovali 20rocne vozy bez moznosti dalsieho odpredaja alebo zuzitkovania na rekonstrukcie je ciastocne vysledkom hospodarenia dpmk a do znacnej miery ich zufalym stavom. Oni myslim boli ponuknute k predaju ale tie vraky uz nechcel ani Tatarstan.

Dobudovanie trate cez Masarykovu na stanicu povazujem za najdolezitejsiu vec pre vytvorenie zmysluplneho systemu el. trat9 v ke.
Reakcia na: Sheep #21837:
chápem, že ED v KE ide dolu vodou, ale keby som sa mal báť len tohto, tak to je všetko all right ?
Reakcia na: KVKV #21834:
A existuje aspoň nejaká nádej na obrat? čo voľby? tiež márne? ....MHD v KE...chem byť optimista ?
o zruseni elektriciek tu mozeme viest este nekonecne siaholdlhe diskusie ale nikto zatial nespomenul ze pre elektricky je veznym rizikom USS steel ? ten moze zodna naden skoncit svoju prevadzku a vtedy mozu ist kosicke elektricky do prdele ?
Reakcia na: Sarko #21738:

2013-Ste vyrocie elektricky v Kosiciach - pekne to vyslo.
Reakcia na: KVKV #21834:
Mozno ste precitali prispevok, kde som pisal, ze som dostal nandano. Ze piseme blaboly. Nechceli by ste tiez oslovit media?
Reakcia na: Sarko #21737:

To su naprosto jednoznacne fakty. Vdaka ze sisi dal pracu a to spracoval.
Jednoznacna exaktna sprava o zacinajucej apokalypse.
JA SI NEPRAJEM ABY V KOSICIACH SKONCILI ELKY ,alebo zostali len sporadicky ako okrajovy system dopravy, ALE ABY SI UZ NIEKTO Z KOMPETENTNYCH UVEDOMIL VAZNOST SITUACIE A ZACAL KONAT ALEBO SA VYJADRIL
Zatial je tu od nich len jedno velke TICHO. To je najhorsie.
Reakcia na: Dopravák #21828:
ved jasne, ja z toho vodicov vinim fakt v najmensom, ak vobec. A s udrzbou treba suhlasit, to ako pisal SHORTY, on to cele pekne vystihol.
Reakcia na: dragula #21732:

Lenze kapacita je takmer dvojnasobna /klbak ma hluche miesto/, a zivotnost pri dobrej udrzbe trojnasobna.
Reakcia na: Diggi #21713:

..."nuz ja konec elektriciek nevidim, to sa nestane..." Tak tento citat je znamy z Usti nad Labem

Vsetci si uvedomuju...?, nikto sa tym nezaobera.
Veduce funkcie v dp by mali byt /a niekde su/ celozivotnym poslanim tychto ludi a podla toho by mali konat.
Ale ti "nasi" v KE to su len HRACI, karieristi, to je len stupienok k ich osobnej alebo politickej kariere, ked uspeju ,postupia vyssie a na dpmk zabudnu hned rano nasledujuceho dna.

Zaciatkom 50-tych rokov silna naftarska lobby zlikvidovala rozsiahle elektrickove systemy v USA , ciastocne sa to prenieslo na zapadnu europu. Aj vtedy sa vedelo, ze je to chybny krok ale bol to mocensko politicky zaujem. Argumentovalo sa zvysovanim zivotnej urovne, ze kazdy si kupi vlastne auto...atd.
Napriklad Berlin mal jeden z najrozsiahlejsich elektrickovych systemov na svete, v Zapadnom Berline bol totalne zlikvidovany.

V sucasnosti sa amerika aj zapad zacina spamatavat.

V Kosiciach neide len o ed. Minule tu bola spravicka , ze za poslednych 10rokov sa prepravny objem znizil na cca polovinu.
Vzhladom na nove polit-ekon podmienky sa to sice predpokladalo vzhladom k rozvoju indiv.motorizmu, ale podla statistik by to malo cinit tak10-15 percent.
To co sa deje v Kosiciach je cieleny zamer vyrazneho obmedzenia mhd /jednoducha metoda, obmedzia sa intervaly pod hranicu unosnosti, neumerne sa zvysi tarifa, obcanu dojde trpezlivost zacne jazdit vlastnym autom.

Vsimni si este jednu vec. V sucasnosti prebiehaju a su planovane rozsiahle stavby a prestavby mestskych komunikacii. Nic proti, vec velice prospesna, ale mnohokrat su stavane tak, ze je znemoznene tam v buducnosti pocitat aj len s trolejbusom, natoz dajake elektrickove pasy .

Pre Washington vyrobi elektricky Skoda.
Reakcia na: KVKV #21829:
rozobratu elektricku som uz videl tiez, ale kosicka to nebola ?

jo ak tomu dispencingu, naco to je na kurenie?vodic si do elektricky zobere svoj cestovny poriadok a ma tam vsetko potrebne co pocas sluzby musi urobit, dispecing je na to aby tam hlasili problemy a nehody inak s nim vodici nemusia vobec rozpravat ?
Reakcia na: Sheep #21701:

Pred niekolkymi rokmi som mal moznost vidiet na vlastne oci vozy na dielni a preliezt ich podrobne, videl som koroziou narusene skelety t6 videl som niekolko vozov na kanali zospodu. Videl som vsak aj vozy "opravene" . Nieco tak zufale fakt neni vidno v celej byvalej federacii. Vozovy park elektriciek dpmk je hrozne zanedbany.
Nehovoriac o stave trati. Sice sa obcas nieco spravi ked uz velmi prihorieva , mozno ze skutocne je v dp nejaka osoba ktora sa s vypetim sil snazi o zachovanie udrzatelneho stavu/vsetka cest / ,ale chcelo by to omnoho viac.
Rozhodne by som nezostaval potichu v danej situacii.
Reakcia na: redburger #21802:
no v Ke je to trocha zložitejšie... Tu sa nesmie len tak vykurovať vozidlo, ako si vodič zmyslí /eliny a troleje/... Tu sa to vyhlasuje... ? A určite nevieš, že vodiči sú postihovaní /finančne/, ak nedajbože zakúri a nedostal príkaz z dispečingu...

A samozrejme NAJ úlohu zohráva údržba, ktorá je v katastrofálnom stave...
Inak dnes som cestoval NP KT a napodiv, celkom prijemne tam bolo. Ten pocit moze ale byt sposobeny tym, ze predtym som asi 6 minut mrzol na zastavke vo vetre ?
Reakcia na: 5 #21825:
To je schválne tak. Oni sa nerozhodli aké farby dajú tak postupne skúšajú...
Košické KT8 - to je chodiaci katalóg náterov... (sú vôbec 2 úplne totožné?) ?
Reakcia na: 5 #21821:
prave preto pisem, ze by stacilo 10 -15 stupnov ? .
do plena : co sa tyka nateru a odtienov, co ja viem, tak v dnesnej dobe sa farby daju naskenovavat a presne urcit aky odtien treba, pricom odtiene miesa pocitac,teda farbu, aku teba na zaklade toho.Ak by bol jeden projekt na dpmk ako ma vyzerat povedzme nater kt8, tak taky nater bude stale, páč kde sa strieka sa mozu nechat tie farebnostne krivky pre dmpk ulozene..aspon by to tak mohlo byt.A pre kazdu elinu ine specifika.
Co sa tyka nasich elin, myslel som aj roznorodost v t3 kach po reko.
Dakde mame calunene sedadla, inde ponechaju stare... no hala bala.....
Reakcia na: Nodes #21817:
To je nič. Dajte vreckové chlapci, pozbierame sa. ?
Reakcia na: Vladimír #21820:
Podla mna to budu oznacovace cestovnych listkov.A ked zavedu odcitavanie kreditu na bck tak urcite to nema dlhu zivotnost pretoze niektorim to bude vadit a zacnu to rozbijat a potom uz nebude mat co odcitavat s bck.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.