Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Karosa #3203 videná pri TESCU asi o 12.00 v rovnakom tuningu ako 3210, hezkýýýýýý
Reakcia na: TA #48445:
Nadbeh je vec toho čo robi CP nie linky.
Reakcia na: Peter55 #48444:
pre koho? Pravidelne som vídaval doslova vyvážanie sa v úseku Lokomotíva - Dom umenia. Veď tam musel ísť vodič ( obrazne povedané ) 30 km / h, aby nemal nadbeh.
Reakcia na: TA #48442:
Bola to dobra linka.
Reakcia na: Isidor #48440:
No čo, duochodcom zobrali priamy spoj ku trhu pri Merkúri a kostolu na Moyzesovej, tak teraz plačú. Veď ako budú nosiť úrodu!? Ja viem, predtým ich prestupovať nikto nenútil (leboprestupyodMHDodradzaju) a teraz musia. Tak hľadajú duovody ako si to vylobovať naspäť. Raz sú v tom Severania, teraz aj rekreanti.

Nech sa na tú linku poskladajú aj s rekreantami a sumu donesú v igelitke z TESCA. ?
Reakcia na: Isidor #48440:
evidentne sa nemajú dôchodcovia, na čom vyvážať - zobrali im slimačiu L 29, tak nariekajú. BTW, ja by som ale vyhovel ich želaniu - veď nechcú celú linku, stačí im jeden spoj. Tak teda nech im dajú starú L 29 s 1 spojom s odchodom napr. o 12:00 zo zoo. A budú mať presne to, čo chcú. Keby ľudská hlúposť kvitla, tak by L 29 bola pojazdné kvetinárstvo.
Reakcia na: Isidor #48440:
veľmi správne ! Tak toto sa mi páči, toto ja môžem ? ? ?
"Plačú" za trasou 29

"Občania chcú, aby autobus číslo 14 premával po pôvodnej trase linky 29. Kedysi obsluhovala územie od Bankova cez Námestie osloboditeľov až do zoo. Bol to ideálny spoj nielen pre Severanov, ale aj rekreantov. Už pri zriadení štrnástky v minulom roku protestovali a spísali petíciu. Teraz chcú niekdajší spoj späť," uviedol Marián Rendek z oddelenia výstavby a životného prostredia.

http://korzar.sme.sk/c/4912761/na-severe-s-navrhom-zmien-mhd-nesuhlasia.html
Reakcia na: VLK #48436:
kolko rieseni, moznosti a funkcii bolo moznych... len v praxi akosi tie "riesenia" nevidiet... ?
Reakcia na: Isidor #48437:
teda dúfam, že DPP si nechá namontovať...
Reakcia na: Nodes #48432:
utešujem sa tým, že tento voz jakožto prototyp zostane v majetku Škodovky na "hranie" a že DPP si do svojich sériových vozov nechá namontovať niečo iné, z čoho sa človek pri prvej príležitosti nepogrcia.
Reakcia na: Dispecer #48430:
prakticky aj technologicky to možné je...
Reakcia na: 5 #48429:
prakticky aj technicky to možné je...
Reakcia na: romeo #48417:
šestka a sedmička od 01/07/2009 ZATIAĽ dvojička resp. článková električka. Info by Maggi_381. Uvidíme, čo bude ďalej... ?
Reakcia na: Nodes #48432:
Nervy, projektantovi ?
Reakcia na: Dispecer #48431:
Co komu ta elektricka urobila...
Reakcia na: 5 #48429:
V istom čase bol vybavený podobnou kombináciou BUSE a EM-TEST prototyp 15T ForCity, nie? ? Otázne je, ako dlho by to vydržalo v bežnej premávke, keďže už teraz je kompletne zemtestovaná... ?
Mám jednu zvedavú (čiste teoretickú!!!) otázku. Bolo by technicky možné inštalovať a prevádzkovať v jednom vozidle kombináciu EmTest a BUSE displejov? Napríklad, že vpredu EmTest a na boku a vzadu BUSE?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.