Mňa by zaujímalo, ako chcú za dva týždne ušetriť 650 000 km z ROČNEJ objednávky. Pred pár rokmi jazdili v decembri na L2 súpravy pre nadbytok nevyčerpaných vozkm, teraz sa v decembri nebude jazdiť vôbec?
Re #49137 Kari: Áno, železnice menia grafikon každý rok k tomu istému dátumu.
Si vyrežeš ten kus displeja a položíš ho na mobil. ?
Re #49137 Kari: Skôr sa hľadá spôsob ako to oddialiť zo strany Chňapika. Len aby sa v decembri opäť nenašiel dôvod ako to nepodpísať. Inak je možné, že dovtedy nebude na výplaty. Čomu napovedá aj skrátený pracovný týždeň. A bolo mi povedané, aby sme si zaobstarali kolobežky, bicykle. ? Doporučujem prečítať tento dokument (Word) z jednania zástupcu starostu MČ THC Petrvalského s Jutkom. http://mutah.tahanovce.sk:8080/mutah/uploadedFiles/webfiles/cffile_21_8_2009_7_36_38.doc
Tak som si to s niecim mylil. Samozrejme"zdravy rozum" mi dava otazku, ci v pripade nefungujuceho gameboya mam behat po vozidle a hladat fungujuci, alebo mam prosit okolostojacich, aby mi oznacili listok? To je postavene na hlavu.
"...primátor mesta sa rozhodol aplikovať nové linkové vedenie v meste až v dňoch 14. a 15.12.2009, kedy sa budú meniť aj grafikony SAD Košice Železničnej spoločnosti Slovenska."
?
prečo by som to vôbec mal robiť?
Dobrá rada od DPMK znie, že v prípade, že si nemôžeš označiť alebo zakúpiť cez označovač CL, treba to nahlásiť vodičovi. Povinnosťou to však nie je.
Žasnem nad niektorými formuláciami v prepravnom poriadku.
Čl. 13, bod 26, druhá veta: "Cestujúci je povinný už pri nástupe do vozidla mať potvrdenie o prijatí platného SMS cestovného lístka NA MOBILE." ?
Takže musíte to potvrdenie dostať z mobilu von a nalepiť ho na ňho. Ja sa pýtam, či spredu, zboku alebo zozadu.
ak by som mal na starosti zabezpečenie odbavenia cestujúcich v nejakej prepravnej spoločnosti, zdravý rozum by mi hovoril nepoužívať systém, ktorý :
- nezobrazuje správne ciele na infopaneloch;
- nespolupracuje s infopanelmi iného výrobcu, ktoré sú už zakúpené ( resp. dokáže, ale len teoreticky );
- nedokáže zabezpečiť stálu funkčnosť označovačov;
- nedokáže zabezpečiť možnosť správnej ponuky CL v označovačoch;
- nedokáže zabezpečiť včasnú reakciu označovačov na priloženie BČK;
- neumožňuje jednoduché spätné zistenie histórie jázd pracovníkom prepravcu;
a iné záležitosti, ktoré ma teraz nenapadajú
BTW veď aký pán, taký krám. Takže ako k tomu pristupuje DPMK, tak k tomu môžu pristupovať aj cestujúci.
Žiaľ, pojem "zdravý rozum" je pre niektorých tu diskutujúcich pojem neznámy, nakoľko sa nenachádza v prepravnom poriadku, vo VZN mesta a dokonca ani v žiadnom zákone NR SR.
čiastočne súhlasím, problém môže nastať, ak sa označovače vypínajú a zapínajú kedykoľvek počas jazdy. Vtedy sa môže stať, že po Tvojom nástupe sú všetky označovače mimo prevádzky, avšak pri nástupe revízorov už môže 1 fungovať a podobne. Je to celkom reálny prípad.
určitý "zdravý rozum" by mal existovať na oboch stranách, ak nejde jeden označovač, pokúsim sa v dalšom. Ak je plnka a naozaj sa nedá, tak by to mala uznať aj prep. kontrola.
prešiel som teraz prepravný poriadok a nenašiel som tam podobnú formuláciu, akurát som narazil na toto :
článok 13 : Cestovné lístky a ich preukazovanie
12. Cestovné lístky sa predávajú mimo vozidla. Cestujúci je povinný zaobstarať si cestovný lístok pred nastúpením do vozidla.
--->>> z toho vyplýva, že doplnkový predaj vo vozidle je úplne zbytočný a cestujúci ( a v podstate aj vodič ) jeho využitím porušuje prepravný poriadok.
ako mám dbať na riadne značenie CL, ak mi ho označovač neoznačí? Alebo označí niekde v strede, prípadne napíše nejaké " haky-baky "? Cestujúci nemôže predsa byť zodpovedný za nefunkčnosť odbavovacieho systému prepravcu.
Re #49123 m2001: to je odlišný prípad. Otváracie hodiny, ktoré sú všeobecne známe a zistiteľné verzus neočakávaná nefunkčnosť odbavovacieho systému.
Nie je v prepravnom poriadku napisane, ze cestujuci ma dbat na riadne oznacenie listka?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
Re #49123 m2001: to je odlišný prípad. Otváracie hodiny, ktoré sú všeobecne známe a zistiteľné verzus neočakávaná nefunkčnosť odbavovacieho systému.