Holandsko az na jeden 50 metrovy kopec ktory ma aj tak nizky sklon, je uplne rovinata krajina, take mesto ako Kosice, kde su same diery a kopce a stupania atd tam neexistuje. Ked je sneh a mraz a tak prejde jeden snehovy pluh a maju pokoj. Na druhu stranu vykyvy pocasia je nieco co nemozes bohuzial vycitat ani nasemu DP. Ked raz sa niekde jazdit neda tak sa tam proste nepojde. V zahranici maju tiez len autobusy na kolesach.
Práve to som chcel napísať ? Reprezentatívnejšie miesto pre vyhľadávanie spojenia už nie je.
K doprave okolo Au. Tá 5-sekundová zelená pri odbočení z BUS-pruhu na PfB smerom na NO je fakt geniálna. Keď sa tam stretnú dva autobusy (nedajbože klbáky) a ten prvý sa nepohne na oranžovú, tak druhý v poradí si počká celý cyklus ?
Pán Titl, priama otázka - bolo alebo nebolo vydané územné rozhodnutie na zjednosmernenie okruhu?
Táto nová verzia stránky je neprehľadná a hlavne vtedy keď sa človek ponáhľa a potrebuje veľmi rýchlo nejaký vhodný spoj, tak ho ten nový dizajn dosť spletie.
Asi by bolo vhodné nájsť nejaký kompromis medzi starou a novou verziou.
Same vyhovorky, žvasty, furt to iste dookola... Vam sa už neda veriť ani jedno pismenko a "zakulisne" spravy ktore pišete jednotlivcom si tiež myslim svoje... Slušne slovo na vas asi nie je... ? ?
Podla mna velmi dobre viete, ze tych 5 sekund sa myslelo na semafore pre autobusy, len sa snazite odbocovat od temy. Takisto na elektricke pri prejazde linky 4 alebo 7 sa stale stoji trikrat. Nejde o to kolko sekund je tam volno, ale ze sa to aj tak neda stihnut a stoji sa trikrat. To s tou preferenciou ktora je uplne vsade ale NEDA SA ZAPNUT je uz odohrata pesnicka. Pocuvame, a citame to uz roky...
financie na MHD sú jedna vec a je jasné, že verejná doprava je značne podvyživená... na mysli som mal skôr to, že ak sa už realizuje nákladná rekonštrukcia CSSiek, prečo sa v rámci toho neaplikuje preferencia MHD? Aj z pasívnej preferencie MHD v rekonštruovaných križovatkách ostali iba trosky... rovnako nespustenie dynamiky je podľa mňa v dnešnej dobe zvrhlosť... a samozrejme dynamika sa dá koordinovať s pevným signálnym plánom inej križovatky - postačí jeden koordinačný kábel ? niečo podobné sme realizovali v križovatke Pošta v PB, kde hlavná križovatka bežala celý čas vo full dynamike a menšia križovatka Polícia išla v pevnom pláne (radič BDE)... a tiež bol uprednostnený hlavný ťah Žilina - Bratislava
Preferencia ED v okolí Námestia osloboditeľov je súčasťou riešenia CSS križovatiek, ktoré boli v rámci výstavby NZC Aupark realizované. Len pre električky bolo zrealizovaných 9 detektorových slučiek na troch križovatkách. Ale na spustenie preferencie je potrebné zrealizovať aj úpravu CSS-ky v križovatke Štúrova - Moyzesova, a tá bude až na jar 2012. Aj kvôli úprave organizácie dopravy na NO sa v súčasnosti uprednostnila koordinácia západ - východ pri prejazde námestím, nie je možné riešiť koordinovaný ťah viacerých križovatiek, že niektoré pôjdu v pevnom cykle riadenia, a niektorá v dynamike. K redburgerovi - vážte láskavo slová. Mám otázku - o aký čas sa predĺžila jazdná doba liniek ED prechádzajúcich NO oproti pôvodnému stavu ? A VLK-ovi: nie je potrebné spomínať nejaký región v Holandsku, všade kde sa na dopravu dávajú adekvátne financie, to funguje lepšie ako v Košiciach. Je potrebné do systému MHD v Košiciach dať toľko eur, aby bolo možné riešiť všetko, čo rozvoj MHD v meste potrebuje. A sú to milióny eur.... Alebo aj v Holandsku pred začiatkom zimného obdobia vycapia na internet zoznam zastávok MHD, ktoré sa pre nezjadnosť nebudú obsluhovať ? Aj to je obrázok, ako sa v Košiciach pristupuje k problematike dopravy.....
5-sekundové zelené pre električky ? V križovatke Štúrova - Južná trieda je dĺžka signálu voľno pre električky 9, resp. 12s, v križovatke Južná trieda - Fejova je to z oboch smerov 25s, v križovatke Štúrova - Mojmírová je to 35, resp. 36s.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.