Ja ked som u nejakeho znameho vo voze, stale stikam skusobne cestovne listky (ci ako sa to vola). Vyskusam vsetky styri oznacovace a vsetky styri oznacovace mi ten listok oznacia na prvykrat. Ale vzdy sa najde nejaky sikovny cestujuci, ktory bezi cez cely voz a hundre ze tototootoo neni mozneee.
Tymto prispevkom nechcem povedat, ze kazdy jeden oznacovac vzdy funguje, ale ze dost casto "nefunguje" cestujuci.
Toto rýchle a chytré zablokovanie označovačov je záľubou aj košických revízorov, osobne som bol svedkom. Vytipovávajú si hlavne osoby s taškami, ktorým trvá chvílu než si označia lístok. Využívajú aj stratu času pri snahe označit lístok sposobenú nefunkčnosťou niektorých označovačov. Ked som revízora upozornil na tento kreténizmus, tak mi NAHLAS cez celý autobus pohrozil , ŽE KED MÁM PROBLÉM TAK MI TIEŽ MOŽE ZNEUZNAŤ platnosť lístka. Potom sa už nikdo neopovážil ozvať. Drzosť a agresivita týchto zúfalcov a kreténov sa stupňuje.
Inak všimli ste si, že v podstate v ŽIADNOM vozidle nie sú funkčné všetky označovače ? Schválne si to skúste (trebárs papierikom alebo starým lístkom.
Pokial sem niekto pošle odkaz na fotky revizorov tak ho presne označím.
LEN 25 minútový interval medzi 5:52 a 6:17. Toto je náväznosť spojov? Naraz idú obe spoje do Šace a potom čakaj koňu, pokiaľ tráva narastie.
Priamy spoj do Šace L20- 5:20 z námestia- v Šaci 5:39. A čo tí, čo chodia do práce na 7:00. To nemôžte dať ešte jeden spoj linky č. 20 priamo do Šace tak, aby nemusel prestupovať na námestí a tŕpnuť či stihne spoj do Šace, alebo potom čakať na ďalší spoj 23 minút, lebo niekedy sa vlečie a príde ešte neskôr na námestie ako L52, čo má ísť o minútu neskôr ako linka 20L. Neviem o tom ,žeby z Košickej novej vsi išiel ešte iný spoj okrem L20 (L20L).Alebo má chodiť pešo na Furču v rámci zdravotnej prechádzky a platiť mesačník. Nie každý má auto a MHD poriadok pravdepodobne vytvára niekto z tých múdrejších čo jazdí na aute do práce. Stačí stáť na zastávke okolo 15:45 a vidíte- 3 autobusy do ťahanoviec a ......nič aspoň na Furču.
Alebo to závisí od toho, kto pracuje v MHD a kde býva, tam sú lepšie spoje?Alebo poslanci?
Poraďte, kde sa mám presťahovať?
Tak, zasypaním ÚHA vyše 400 sťažnosťami sa podarilo donútiť ich ku niektorým zmenám pôvodných zámerov. Ale žiaľ sťažnosti neboli vypočuté v plnej miere (narážam najmä na ten pás vedúci popod blokmi na Toryskej)...
Otázka pre Insidera k poslednému fotopríspevku WLB.
Na štvrtom obrázku (v dielni) je naľavo od tradičnej električky akési väčšie vozidlo, čo to je zač ?
Povrchová sieť vo Volgograde má výrazne vyššiu kvalitu, než je "tradičná ruská". Povedal by som, že aj vyššiu, než je "tradičná košická".
Nejedná sa o oddelený systém metra ale o systém čiastočne podzemnej dráhy, v Nemecku by sa to volalo Stadtbahn.
Ľavostranná prevádzka je pomerne logická s ohľadom na polohu dverí v jednosmerných vozidlách určených pre pravostrannú prevádzku.
Vo Volgograde existuje aj povrchová sieť ed v "tradičnej" ruskej kvalite.
Toto je oddelený systém metra od počiatku plánovaný pre vozy T3. Zaujímavosťou je ľavostranná prevádzka. Systém je výrazne lepšie udržovaný než povrchová električka.
Historické okienko:
pred 121 rokmi – 14. 5. 1891 – ministerstvo obchodu v Budapešti udelilo stavebného inžinierovi Štefanovi Popperovi povolenie na výstavbu konskej železnice v Košiciach.
Robí to aj mne na Nokii 701 a rovnako nesprávne spoje linky R1 vyhľadáva aj vyhľadávač na stránke dpmk. Táto aplikácia CPDPMK je dosť nedôveryhodná, v každej zatiaľ bola nejaká chyba. Mne ešte robí že uložím si nejakú linku do obľúbených, napríklad L6 z Idanskej na Staničné námestie a pri použití tejto voľby mi potom dáva odchody od Domu umenia a podobné hovädiny.
Robí mi to hneď od začiatku ako som si stiahol poslednú aktualizáciu (01.04.2012)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.