Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #66410:
čo sa im nepáčilo na našich vozoch??
Reakcia na: tbus #66407:
Prečítaj si poriadne, čo som písal. Písal som, že ste predávali to, čo ste ešte NEstihli zničiť. O stave vašich jazdených KT8 by vedeli Brňáci a Ostraváci rozprávať celé hodiny ? .
Reakcia na: S499.1023 #66406:
Hmm no praveze vacsina z nich tu jazdila priblizne 2 roky a potom ich predali, cize sa jednalo o takmer uplne nove vozidla. Proste k tomu skoda reci, KT8 boli nie len drahe ale aj ziadane a ked sme ich ziskali tak namiesto toho aby sme si ich ponechali tak sme zacali za bagatel rozpredavat a kupovat si auta, ktore su uz dnes leda tak na vrakovisku, ak ich nezosrotovali vsetky. Predaj KT8 bol ozaj asi najvacsi preslap ktory DPMK mohol urobit ?
Reakcia na: S499.1023 #66406:
Odpredaj KT čiek bol "dobrý kšeft",údajne do DPMK neprišla prakticky ani koruna,hlavne z tých,čo išli von cez Pragoimex.Kde tie prachy skončili si každý doplní sám.Predávali sa zánovné vozy,ale aj "opravené" šroty po nehodách.Ako "dôvod" sa uvádzala nepotrebnosť toľkého počtu kĺbových vozov a neoficiálne aj ich neobľúbenosť/argument jak sviňa.../ ?
Reakcia na: S499.1023 #66406:
určite aj ten voz, čo ani nestihol v košiciach jazdiť sa cestou patrične zúbožil na požadovaný predajný stav ?
Reakcia na: Rudyke902 #66404:
Ale to boli "vaše dobré vozy" len preto, že ste ich vtedy ešte dostávali bilanciou a len čo bolo treba platiť, tak ste posielali za hranice tie, ktoré ste ešte nestihli zničiť ? .
Reakcia na: Rudyke902 #66390:
Tak je to logické, keď sa z jednej súpravy vybrali po jeden zadný a predný (použitý po novom ako bočný) tak je jasné, že tých "zadných" by trebalo dvakrát toľko na komplet vybavenie jednej T3. Len či náhodou nie je vnútorných viac, predsa sa vyraďovali B732 , z ktorých sa panely dávali do KT, a myslel som že tých vnútorných sa zvýšilo viac.
Reakcia na: S499.1023 #66399:
Tak si pozri koľko KT8 nám tu ostalo a koľko fakt ešte dobrých skončilo za hranicami (maďarsko, sarajevo, nemecko) .. ( V maďarsku ešte doteraz jazdia naše KTčka.. Dokonca aj celkom nový voz, rovno z ČKD putoval za hranice, cez KE prešiel len papierovo, (ev.č 539) a pritom ani 1 km nenajazdil u nás..) ?
Reakcia na: S499.1023 #66401:
no asi že aby sa vplyvom tepla nedeformovali
Reakcia na: romeo #66396:
A vieš, prečo sa koľajnice polievajú?
Reakcia na: KVKV #66395:
Prečo by mal byť Most na posdlednom mieste v ČR? Čo sa týka nekvality tratí alebo neúdržby vozidlového parku ho taká Plzeň donedávna smelo strčila do vrecka.
Reakcia na: Rudyke902 #66391:
Kam ste vy, Košičania, posielali vaše dobré vozy ? ? ? ? Veď Košice boli legendárne práve tým, že vozy vôbec neudržiavali systémom "keď sa rozpadnú, pošlú nám nové".
Reakcia na: LUKYmhd #66388:
No fakt Ľvov je relevantné mesto pre porovnávanie. Ale keď cítite, že patríte na Ukrajinu, tak nech sa páči ? .
A odstavenú trAť nemáte preto, leby vy po takej, akú v Bratislave odstavili, v pohode jazdíte ? .
Dakujem vsetkym vodicom a vodickam MHD, ze aj v takychto podmienkach vykonavaju svoju pracu vramci moznosti dobre a zodpovedna ?
šiesti vodiči dpmk dostali pokutu http://tvnoviny.sk/sekcia/spravy/regiony/vodic-mhd-sposobil-jazdou-na-cervenu-nehodu-jazdili-tak-dalsi-siesti.html


Mimochodom,niekde som zachytil správu,že v týchto horúčavách v madarsku polievaju električkové koľajnice,zišlo by sa aj tu-aj keď určite dpmk keby mal ešte platiť stále kostiu za objednanie liazky,to je neefektívne. Ale niekde na ukrajine som videl prerobenú električku s cisternou,ak by tu bolá nejaka pred vyradením a takto by sa prerobila tak by to bolo optimálne,nemuselo by sa nič objednávať a pekne by boli kolajnice schladené aj vzduch sviežejší
Reakcia na: TA #66389:
Pokial je taký prístup kompetentných ako v Košiciach ,tak nakúpiť autobusy je najpohodlnejšie riešenie obnovy parku mhd. Závislé trakcie sú príťažou pre tých ludí.

Ešte k Mostu. Áno bol vždy trochu lepší než KE, aj ked v hodnotení dodnes je na poslednom mieste v ČR. Z električkových podnikov sa kvalitou nič nemohlo zaradiť medzi Most a Košice.

V posledných rokoch je vidieť výrazné zlepšenie v Liberci a v Olomouci.
Reakcia na: tbus #66385:
Tomu sa dnes hovorí "úspory".
Reakcia na: LUKYmhd #66388:
Taká trať Nad Jazerom je pomaly ale isto ašpirant na odstavenie. Jazda po takýchto koľajách by sa v civilizovanom svete dala chápať ako verejné ohrozovanie. Len si akosi neviem predstaviť, čo by si Jazero bez električiek počalo. ?
Reakcia na: LUKYmhd #66388:
KVKV mal na mysli viac menej vozový park, ich technický stav, priemerný vek... A s tým sa veru nemáme tu v KE s kým rovnať..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.