Podľa mňa je blbosť porovnávať linky R a RA pretože linky RA (okrem RA1 a RA2) na zastávkach Poľov, rázcestie a Ľudvíkov Dvor nezastavujú. A R-ky zastavujú.
51 ma rovnaku jazdnu dobu ako 10, pre mna zrychlena nie je, to iste aj 54 spolu s 34 , a co sa tyka 52 tak ta aspon v subehoch s elektrickami nezastavuje (jazero, juzna trieda)
Je tam zakaz vjazdu vozidlam nad 8 metrov dlzky. Pocas vysetrovania vypovedali ludia, ktori v tom autobuse boli a vsetci sa zastali vodica, pretoze oni ho poprosili aby im vysiel az hore, lebo vacsina tych dochodcov by nevladala vyjst kopec.
A nie som vodic Ospravelnujem sa za mylnu info.
Co by na nom bolo zlozite? Na zastavke (alebo na internete) si pozries po ktoru zastavku plati tento lacny listok a bud pouzijes ten, alebo bezny. Urcite lepsie ako dnesny system podla poctu zastavok.
Inak odporucam si pozriet ako funguju Kurzstrecke v Rakusku, alebo Nemecku... ide o odlisny system, ktory podla mna ma ovela menej logiky ako moj navrh, napriek tomu tam funguje velmi dobre.
A co tak zaviest akusi obdobu Kurzstrecke v modernejsej podobe a to tak ze by na kazdej zastavke bolo vyvesene pokial plati tento "kratky" listok? Stanovovalo by sa to kilometricky, teda napr. ak by hranica boli dva kilometre tak na CP by boli vyznacene zastavky ktore sa "zmestia" do limitu, teda do ktorych tento "kratky" listok plati?
Naši poslanci schválili vyššie cestovné, ale 4-zast lístky zostávajú. Podľa starostky Jenčovej nebudú platiť pre zrýchlené spoje a linky R, RA(podľa mňa ? ? ). Podľa správ STV rokovanie o trolejbusoch sa odkladá na neurčito a vraj bude vedenie DP prehodnocovať vozidlový park.
Možno že u DP zavládla doba osvietenstva ? ? . Ale nejde mi nejdno do hlavy, že na STV ukazovali generálneho riaditeľa ZDENKA SCHRAMLA. Žeby Hrehorčák sa toho vzdal?
Tú cestu cez Úhornu veľmi dobre poznám. Myslím že je tam povolené len v ozidlám do 6m. A ten autobus to bolo tak že jemu uprostred toho najstrmšieho úseku odyšiel motor a išiel to naštartovať dozadu. Ručnú síce zatiahol ale ona bola niaka vadná a on by to aj pedálom stihol zabrzdiť keby vonku nevychádzali ľudia. Zablokovali mu tým prístup ku kabíne a on nemohol zabrzdiť.
ten návrh pre 4zastavkove listky je oničom. Zoberme taku linku 52-zo šace po moldavskej a z krasnej po rušňove depo to zmysel má,ale v centre už má zastávky hustejšie a nebude sa tam môcť ten lístok použiť-blbosť. To isté R-ky po terase. Ale to by zas vyzeralo tu sa môže,tam zas nie,nnechapem prečo maju taky problem zriadiť 15minutovy listok pripadne 10 minutovy a je po probleme ale stale to robia najkomplikovanejšie ako sa dá ?
No veď hej. Niektoré linky, ktoré sa tvária ako zrýchlené, už zrýchlené dávno nie sú. Zoznam, o ktorých linkách bola reč, (pokiaľ viem) neexistuje. A čo nie je na papieri sa neráta (či?)
Spomínali sa "zrýchlené linky" a "eRky".
Tie "eRky", to sú len rýchlodrážne linky R1 až R8 alebo aj linky RA?
A čo s linkou 55? Narážam konkrétne na sedlovú "55N". Budú tam platiť 4zCL alebo nie?
No a ešte nech to všetko niekto vysvetlí cestujúcim, najmä dôchodcom. Že napr. od Optimy môžu cestovať na Ľudvikov dvor linkou 20 so 4zCL, ale s "eRkou" alebo 52kou to už nepôjde ?
52ku by som ako zrychlenu vobec nebral, to skor 54 alebo 51. Ale kedze mame zastavky na znamenie tak nic take ako vynechanie zastavky by nemalo byt. Tymto sme stale 5 rokov do zadu kde este jazdili linky 38Z RxZ atd
aha, teda z NO je to len manipulačný presun – nie pre cestujúcich. Chýba mi logika tohto počinu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
romeo