Reakcia na: mi.v #83859:
Ten návrh je úplná hlúposť, museli by sa stále tlačiť minimálne nové papiere na všetky zastávky, kde je cena elektronických lístkov uvedená a to zvýšenie o 1cent prejazdia ľudia, ktorí budú tie nové plagáty vylepovat, nehovoriac o cene plagátov. Teoreticky sa tam dostanem, v praxi to ide málokedy, bavíme sa predsa o tom, ze stvorzastavkovy lístok v súčasnej podobe je zlý, nevidím na problém v existencii 15 minútoveho lístka, pokojne nech neplatí do Sace, ale prečo by nemal platiť ako spojenie do mesta? Je pravda, ze v takom Oulu stojí lístok 1,5€ na 60 minút, ale pomer kúpnej sily oproti Košiciam neporovnateľný a to tam nejazdia haraburdy ako SOR a musia kúriť o dosť viac ako v Košiciach.
(pre porovnanie: 0,10 € / 6 min.) a "stále živý" je aj odkaz uja Rašiho, že máme dostať šport do Košic.
mi.v
Skúste dať nejaký argument na svoju prvú vetu. Ste pracujúci? Chcete aby ste v roku 2019 dostávali výplatu, ktorá sa naposledy upravovala v roku 2012 a potom sa naraz navýši až v roku 2019? (Choďte o to požiadať svojho šefa
Súhlasím akurát s tým, že ceny papierových lístkov by mohli zostávať zaokrúhlené hore kvôli organizácii ich výroby a predaja.
Ďalej: krátky lístok môže podľa mňa trvať 15 minút iba keby stál 95% ceny 30-minútového lístka a to už nemá veľký význam. Cieľom krátkeho lístka nie je "prejsť pol mesta za dobrú cenu", ale jazda na malé vzdialenosti v rámci lokality – teda určite nie na cestu zo sídlisk do mesta. Pre takú cestu je určený 30-minútový.
Za 6-minútový sa dajú v priemere prejsť 4 zastávky (napríklad v rámci sídliska Ťahanovce aj 5) čo je presne to, čo tu bolo a zároveň vhodne upraví možnosti ciest cez dlhé medzizastávkové úseky (cesta do Šace a pod. – boli by možné bez špeciálnych výnimiek, ale lístok pokryje iba 1-2 zastávky).