co poviete na tohto kandidata na primatora? ma ist ako nezavisly a chce najviac investovat do dopravy v meste ci uz mhd ci inej formy dopravy, ale jeho nosnym programom bude doprava v meste v akejkolvek forme.. http://www.teraz.sk/regiony/kosice-kandidaturu-na-primatora-mesta/330728-clanok.html ehm, no ..ked schvali nakup 5 clankovych brik caf urbos 3 namiesto terajsich dosluhujucich KT8, a vrati trolejbusovu dopravu do mesta + nakupi aspon zo 15 novych dlhych solaris trollino, plus spravi nejake nove cyklotrasy vramci mesta- napr dokonci aspon dlhoocakavany chodnik cermel alpinka udolim vlacika, tak ho beriem vsetkymi piatimi! ? ? pojdem za nim a asi mu to vsetko aj osobne navrhnem ? ?
veteran
Zastávky na znamenie by vôbec nemuseli byť. Sedliacky rozum.
Som vodič: Mám plný autobus a blížim sa do ľubovoľnej zastávky v centre, tak zastavím.
Som cestujúci: Som na frekventovanej zastávke v centre počas dňa. Stojím na nej, vodič ma vidí, vidí zrejme aj ďalších ľudí, takže pokiaľ má v hlave všetko v poriadku, zastaví.
Som cestujúci: Je plný bus, chcem vystúpiť na málo frekventovanej zastávke. Stlačím gombík, vodič vie, že má zastaviť.
Zložité? Nemyslím si.
Ad gombíky: Možno je s tým v Košiciach problém preto, lebo čo voz, to iný systém. Niekde to je na dverách obojstranne, elektrošity to majú len zvonka a treba stláčať červený gombík (mne to evokuje núdzovú STOPku), Tedomy majú modrý gombík, Solarisy ani neviem (každý dačo iné, niektoré nemajú pri predných dverách nič).
Ad "nie je to ľahká robota". Bez toho aby som sa chcel niekoho dotknúť, nech sa páči, výpoveď sa dá napísať za 15 min., treba dve kópie, jednu odovzdáš zamestnávateľovi a druhá je pre teba. Úrad práce sa na teba bude tešiť. Treba možno skúsiť robiť jadrového fyzika, tam človek veľmi neprichádza do styku s ľuďmi, klídeček, pohodička. Uvidíme, či to bude ľahká robota, už keď sa máme znížiť ku tomuto druhu kádrovania.