https://kosice.korzar.sme.sk/c/20676601/elektricka-neubrzdila-vrazila-do-chodkyne.html
"Podľa doterajších zistení išla električka po Kuzmányho v smere ku križovatke s Poštovou, do ktorej vchádzala na signál 'voľno'. Vodič však pravdepodobne v dôsledku neprispôsobenia rýchlosti jazdy, vlastnostiam vozidla a nákladu a okolnostiam, ktoré možno predvídať či zastaviť na vzdialenosť, na ktorú má rozhľad"
Huh, ked ma elektricka ist na rozhladovu vzdialenost tak na polke trati musi ist krokom.
"Podľa doterajších zistení išla električka po Kuzmányho v smere ku križovatke s Poštovou, do ktorej vchádzala na signál 'voľno'. Vodič však pravdepodobne v dôsledku neprispôsobenia rýchlosti jazdy, vlastnostiam vozidla a nákladu a okolnostiam, ktoré možno predvídať či zastaviť na vzdialenosť, na ktorú má rozhľad"
Huh, ked ma elektricka ist na rozhladovu vzdialenost tak na polke trati musi ist krokom.
hej, strk a podvaly. Pevna draha je len na krizovatkach
Granite01
Na druhej strane výstavba PJD si vyžaduje vyššiu presnosť výstavby. Možno aj iné náradie, stroje, odborných pracovníkov.
Ale nakoniec môže to byť tak, ako bolo pri použití systému uloženia koľají na podvaloch. Ešte pri rekonštrukcii ČSA, Amfiteáter, Bardejovská atď. používali pevné spojenie koľají, a to napriek tomu, že už v tej dobe bolo drahšie ako pružné spojenie koľají. Teraz už všade používajú pružné spojenie koľají. Takže asi nedôslednosť, nekompetentnosť, obmedzenosť kompetentných?