Reply on: S499.1023 #82080:
O tom, ze do stojacej prekazky nesmies naburat som netusil. Nemam tie predpisy az tak nastudovane (nemusim, nie som vodic z povolania) Ide o tento usek https://www.google.sk/maps/@48.7223794,21.2490575,3a,75y,161.5h,78.23t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5pHfykdTvVuGZZeffWaSyg!2e0!7i13312!8i6656
Elektricka ide na kvazi predzvest zo zastavky RSM a ked ide dost rychlo tak prejde na signal volno cez krizovatku viac menej spoza rohu. Cize tak ci tak, keby elektricka sla max povolenou rychlostou (co sa v clanku nepise akou rychlostou isla) tak to nedobrzdi. Cize mozeme ocakavat, ze tam znizia max rychlost.
Granite01
Na druhej strane výstavba PJD si vyžaduje vyššiu presnosť výstavby. Možno aj iné náradie, stroje, odborných pracovníkov.
Ale nakoniec môže to byť tak, ako bolo pri použití systému uloženia koľají na podvaloch. Ešte pri rekonštrukcii ČSA, Amfiteáter, Bardejovská atď. používali pevné spojenie koľají, a to napriek tomu, že už v tej dobe bolo drahšie ako pružné spojenie koľají. Teraz už všade používajú pružné spojenie koľají. Takže asi nedôslednosť, nekompetentnosť, obmedzenosť kompetentných?