Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #82072:
Čo ja viem? Hovorím, je potrebné sa opýtať kompetentných.
Na druhej strane výstavba PJD si vyžaduje vyššiu presnosť výstavby. Možno aj iné náradie, stroje, odborných pracovníkov.
Ale nakoniec môže to byť tak, ako bolo pri použití systému uloženia koľají na podvaloch. Ešte pri rekonštrukcii ČSA, Amfiteáter, Bardejovská atď. používali pevné spojenie koľají, a to napriek tomu, že už v tej dobe bolo drahšie ako pružné spojenie koľají. Teraz už všade používajú pružné spojenie koľají. Takže asi nedôslednosť, nekompetentnosť, obmedzenosť kompetentných?
Reply on: Granite01 #82069:
V čom konkrétne by spočívali nižšie náklady pri takejto forme výstavby, oproti vybudovaniu jednoduchej pevnej jazdnej dráhy? Keď si len spočítam, čo všetko navyše muselo byť objednané oproti PJD – autá so štrkom, bager s lyžicou, podbíjanie, betónové podvaly a L prefabrikáty, atď.
Reply on: Mat123 #82070:
Na Hviezdoslavovej to tak urobili, predpokladám, len kvôli kanalizácii, ktorá sa nachádza priamo pod traťou.
Reply on: Granite01 #82061:
Napríklad aj pri otočke na Námestí Maratónca mieru to tak robili: https://lh3.googleusercontent.com/-vrE1h3ddRAk/VXXPVrU0bqI/AAAAAAABaYI/jClJJ3DlprwT-Wgt8HU6tDHXGZAN_6vlACHMYBhgL/s720/IMG_1506.JPG
Zas na druhej strane, na celej Hviezdoslavovej je PJD.
Reply on: Solider #82068:
Čo tým sledoval? Predpokladám nižšie náklady na výstavbu?
Reply on: Granite01 #82061:
Armovanie sa nedáva ani do pevnej jazdnej dráhy typu Rheinfeder, ktorý sa aplikuje v Bratislave. Skôr by sa bolo dobré opýtať projektanta, kde na tieto novoty prišiel, čo tým sledoval a ako to bude vyzerať po pár rokoch prevádzky.
Reply on: S499.1023 #82059:
Je to úplne divná konštrukcia a čudujem sa, že na to schválili peniaze z eurofondov. A ešte k tomu zabetónovali zle podbitú trať, celé zle.
Reply on: Podhradovčan #82065:
Je to absolutne jedno čo príde, pri tejto údržbe bude do roka a do dňa hnoj každý jeden voz ?
Reply on: solar #82063:
Clovek nikdy nevie co sa môze stať. BTW tiež dúfam, že do Košic prídu autobusy značky Solaris ?
Reply on: Granite01 #82061:
Však a o čom hovorím? Načo je takáto konštrukcia, umne spájajúca nevýhody PJD aj klasickej koľajovej konštrukcie, dobrá?
haha, no zrejme to budu sory ale nebolo by zle keby prisli nove solarisy ale to sa asi nestane
Reply on: solar #82060:
Nízkoemisné dieselové autobusy = autobusy SOR. Všetky ostatné sú vysokoemisné.
Reply on: S499.1023 #82059:
Žiaľ, ak je konštrukcia urobená tak, ako sa robí v Košiciach, potom sa to nechová úplne ako PJD, pretože podvaly sú voľne uložené a samotná zálievka betónu nie je vystužená oceľou, teda sa nejedná o železobetón.
a ako to ze uz dopredu vedia kolko tie autobusy budu stat? inak co znamena nizkoemisne dieslove autobusy tie co splnaju euro 6 ?
Reply on: Solider #82058:
A to je načo dobré, keď je to zaliate betónom? Však tým pádom to nie je pružné, nedá sa to podbiť. To je nejaká špecifická košická konštrukcia?
Reply on: S499.1023 #82056:
Na podštrkovej rohoži je štrk frakcie 16–32, na ktorom sú na betónových podvaloch uložené koľajnice, následne vrstva betónu a na to vrstva modifikovaného asfaltu.
Reply on: S499.1023 #82056:
On bol otvoreny az kym ho nezavreli 😃 hej, strk a podvaly. Pevna draha je len na krizovatkach
Reply on: 110mat110 #82055:
Otvorený asi nie, keď je na tom asfalt ? . Takže čo tam je, štrk a podvaly?
Reply on: S499.1023 #82054:
Otvoreny zvrsok. Neni tam pevna jazdna draha
Reply on: Podhradovčan #82052:
A čo je pod tým asfaltom?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.