Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: reparil #81949:
V korzari si to uz tiez vsimli, pisali ze sa to (raz) odstrani
Reakcia na: myslavcan #81948:
ved spominam NDS, kde tam vidis MET prosim ta? cize spravne by malo mesto ulozit pokutu a sankciovat NDS, kedze NDS je majitelom a je za to plne zodpovedna.. spravila len plafon mosta a na zvysok sa zvysoka vykaslala..
Reakcia na: reparil #81947:
Aké sankcie? Veď most je majetkom NDS, nie mesta. Predpokladám, že aj tie uskutočnené úpravy platila NDS a neboli financované z METu, takže ťažko ich nejak vyžadovať.
Reakcia na: N/A #81943:
ja sa normalne otvorene pytam kde su sankcie za toto? za tie neodstranene grafitti pri VSS nedostane nds-ka prip kto je za to zodpovedny ziadne tresty/pokuty, proste nic? za taketo spinave robenie si co chcem ,nedodrzovanie pravidiel, dohod a pod.. ? nieco povie u nas nejaka firma ze spravi to a hento, to jak konsky prd do vetra.. ?
Reakcia na: Janek #81945:
Všetko je rozpísane pod jednotlivými vozmi, tie čo bral Kvazar išli do Kyjeva, tie čo Medzinarodní inovativi kancelář do Dnipra na GO a z tamaď do Mariupolu, alebo niekam inam...
Přátelé, v kterém roce a kam byly prodány vozy 356, 357, 361, 363, 367, 376, 378, 387, 388, 403, 404, 410, 411, 412, 413, 421 a plánuje se zachování nějakých vozů jako historická trojička? Díky
Reakcia na: N/A #81943:
Tie museli vybrať keď montovali prístrešok možno len zabudli na to a v dohladnej dobe sa to spraví
Reakcia na: reparil #81942:
A to nielen tam. Na zastávke tram Zimná smer Bot. záhrada chýbajú sklá. Tak to ako??? Ruky polámať.
cize na tie grafittami ogrcane steny a casti zastavky sa NDS podla predpokladov zvysoka vy.pr.dla hoci vytrubovali ze do spustenia elektriciek to bude odstranene a nadobro prec.. https://lh3.googleusercontent.com/--S9mTe8Vez8/War3mhKhvrI/AAAAAAAAu20/QDMONxYvbP0p35L-bn4vbv5u4LArG_gtwCHMYBhgL/s912/IMG_0036.JPG ?
Na niektorych nocnych linkach su povynechavane odchody cez pracovne dni.
Reakcia na: PTKe #81937:
Ďakujem za príspevok, predsa len som si dobre pamätal. 🙂

Podobná otázka (na všetkých) – L8 svojho času po skrátení trasy premávala medzi Amfiteátrom a Barcou. Ale pri svojom zavedení mala pôvodne dlhšiu trasu. Bolo to zo Štadióna TU (teraz Botanickej záhrady) alebo zo Št. Lokomotívy? Ďakujem.
Veľmi by ma zaujímalo, že kto mal taký sprostý nápad, že niektoré spoje L3 a L7 z Jazera pokračujú v smere Alejová gymnázium. To v DPMK neviedia tieto presuny do vozovne (tipujem) označiť ako šestku? Asi im namiesto výplaty dávajú tabletky proti logike... ?
Reakcia na: PTKe #81937:
...a v roku 1989 sa vám na to architekti vykašľali, lebo to do v tom čase pripomienkovaného nového ÚP nedali
Reakcia na: veteran #81935:
Môžem potvrdiť že bývalé ÚDI mesta Košice okrem iných nových električkových tratí navrhovala v poslednom Genereli dopravy z r. 1987 predĺženie električkovej trate v Barci ku žel.stanici.
Reakcia na: veteran #81935:
Ech, že ja nemám ku všetkému odložené výstrižky ako Vy 😉 Teraz to už nenájdem. Ale ok...
Reakcia na: mi.v #81928:
Nemala. Trať sa ťahala do Šebastoviec a v starej Barci mala zostať len kyvadlovka s prestupom na VSS. V Šebastovciach totiž mala vzniknúť nová obytná štvrť pre obyvateľov obcí okolo železiarní, ktoré boli asanačným pásmom a boli určené na likvidáciu.
Reakcia na: 2TheMHDmarek3 #81933:
Vďaka 🙂
Reakcia na: mi.v #81932:
Po zahájení prevádzky tam z dôvodu rekonštrukcie trate do Barce premávala aj linka 4 ?
Zavedením výlukovej L6 na Važeckú sa rozšírila zbierka liniek, ktoré po Jazere pravidelne jazdili:

1, 2, 3, 5, 6, 7, 9.

Už chýba iba 4 a 8.
Reakcia na: Isidor #81930:
Pekné 🙂 Mohli ste to nakresliť buď do areálu bývalého VSS alebo medzi Niklovú a Napájadlá (tam je skutočný brownfield :)). V tej polohe, ktorú ste nakreslili, sa vynechávajú dva železničné ťahy.

Pri variante vo VSS elektrčkovú trať do Barce ani netreba, pri variante za stanicou Barca nastupuje tá socíkovská verzia predĺženia (vrátane odmietavách petícií obyvateľov Barce a problémov s výkupmi pozemkov :)). Ale príjazdom z Barce a zároveň cez Napájadlá by opäť prepojilo Jazero s Barcou, lebo ich prepojenie sa pred desaťročiami zrušilo bez náhrady.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.