Aké sankcie? Veď most je majetkom NDS, nie mesta. Predpokladám, že aj tie uskutočnené úpravy platila NDS a neboli financované z METu, takže ťažko ich nejak vyžadovať.
ja sa normalne otvorene pytam kde su sankcie za toto? za tie neodstranene grafitti pri VSS nedostane nds-ka prip kto je za to zodpovedny ziadne tresty/pokuty, proste nic? za taketo spinave robenie si co chcem ,nedodrzovanie pravidiel, dohod a pod.. ? nieco povie u nas nejaka firma ze spravi to a hento, to jak konsky prd do vetra.. ?
Všetko je rozpísane pod jednotlivými vozmi, tie čo bral Kvazar išli do Kyjeva, tie čo Medzinarodní inovativi kancelář do Dnipra na GO a z tamaď do Mariupolu, alebo niekam inam...
Přátelé, v kterém roce a kam byly prodány vozy 356, 357, 361, 363, 367, 376, 378, 387, 388, 403, 404, 410, 411, 412, 413, 421 a plánuje se zachování nějakých vozů jako historická trojička? Díky
Ďakujem za príspevok, predsa len som si dobre pamätal.
Podobná otázka (na všetkých) – L8 svojho času po skrátení trasy premávala medzi Amfiteátrom a Barcou. Ale pri svojom zavedení mala pôvodne dlhšiu trasu. Bolo to zo Štadióna TU (teraz Botanickej záhrady) alebo zo Št. Lokomotívy? Ďakujem.
Veľmi by ma zaujímalo, že kto mal taký sprostý nápad, že niektoré spoje L3 a L7 z Jazera pokračujú v smere Alejová gymnázium. To v DPMK neviedia tieto presuny do vozovne (tipujem) označiť ako šestku? Asi im namiesto výplaty dávajú tabletky proti logike... ?
Môžem potvrdiť že bývalé ÚDI mesta Košice okrem iných nových električkových tratí navrhovala v poslednom Genereli dopravy z r. 1987 predĺženie električkovej trate v Barci ku žel.stanici.
Nemala. Trať sa ťahala do Šebastoviec a v starej Barci mala zostať len kyvadlovka s prestupom na VSS. V Šebastovciach totiž mala vzniknúť nová obytná štvrť pre obyvateľov obcí okolo železiarní, ktoré boli asanačným pásmom a boli určené na likvidáciu.
Pekné Mohli ste to nakresliť buď do areálu bývalého VSS alebo medzi Niklovú a Napájadlá (tam je skutočný brownfield :)). V tej polohe, ktorú ste nakreslili, sa vynechávajú dva železničné ťahy.
Pri variante vo VSS elektrčkovú trať do Barce ani netreba, pri variante za stanicou Barca nastupuje tá socíkovská verzia predĺženia (vrátane odmietavách petícií obyvateľov Barce a problémov s výkupmi pozemkov :)). Ale príjazdom z Barce a zároveň cez Napájadlá by opäť prepojilo Jazero s Barcou, lebo ich prepojenie sa pred desaťročiami zrušilo bez náhrady.
+ luxusný prestup MHD x SAD x vlak
+ skrátenie 150 autobusových spojov denne o 6,5 km (=úspory)
+ vyťažená električková trať
+ ideálny europrojekt
+ pre snílkov príprava na prepojenie tram-trajn
Osobne by som si skôr vedel predstaviť prestupný terminál (vlak-regiobus-električka-citybus) na mieste bývalých VSS, s tým, že prístup by bol priamo z mostov (na štýl cca ako v Ostrave Svinov - mosty). A podobne pri Tescu... Ale tak snívajte s nami... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
reparil