Vladimír: O.K. Nemám prečo ti neveriť, že by si DPMP presviedčal.
Na zastávke D by sa v linkách ohlásil prestup na linku 5 vo vozoch liniek 1, 2, 3 a 4 a vo voze linky 5 by sa ohlásilo prestup na linky 1, 2, 3 a 4.
Nechcem robiť z teba nehumánnu špinu, len chcem upozorniť aj na túto stranu mince. A nejedná sa len o nevidiacich, ale aj disgrafikov a ľudí s rôznymi inými poruchami. Ak to pomôže aspoň jednému je to plus.
Myslím si, že s tou teóriu či úmyslom by sa oplatilo pohrať a dôjsť k prijateľnej úrovni hlásenia prestupov. A čo sa týka tých, ktorý sa sťažovali ?! Na DPB prišlo zopár listov od ľudí, ktorý sa sťažovali aj na to hlásenie, ktoré v Bratislave funguje a to je tak 25 vozov s 550. Vždy sa nájde niekto kto sa bude sťažovať,dôležité je či by DPB (alebo iný prepravca) dokázal tento krok u verejnosti obhájiť a tá by ho prijala.
Na zastávke D by sa v linkách ohlásil prestup na linku 5 vo vozoch liniek 1, 2, 3 a 4 a vo voze linky 5 by sa ohlásilo prestup na linky 1, 2, 3 a 4.
Nechcem robiť z teba nehumánnu špinu, len chcem upozorniť aj na túto stranu mince. A nejedná sa len o nevidiacich, ale aj disgrafikov a ľudí s rôznymi inými poruchami. Ak to pomôže aspoň jednému je to plus.
Myslím si, že s tou teóriu či úmyslom by sa oplatilo pohrať a dôjsť k prijateľnej úrovni hlásenia prestupov. A čo sa týka tých, ktorý sa sťažovali ?! Na DPB prišlo zopár listov od ľudí, ktorý sa sťažovali aj na to hlásenie, ktoré v Bratislave funguje a to je tak 25 vozov s 550. Vždy sa nájde niekto kto sa bude sťažovať,dôležité je či by DPB (alebo iný prepravca) dokázal tento krok u verejnosti obhájiť a tá by ho prijala.
Vladimír
Nechcem zo seba robiť nejakú nehumánnu špinu, ale koľkým ľuďom toto hlásenie pomôže a koľkým naopak znechutí, znepríjemní cestovanie? Koľko percent cestujúcich je nevidiacich? Z tých nevidiacich, koľko precent cestujúcich nepozná trasy liniek?
Možno niekto môj názor odsúdi, ale akustické hlásenie zastávok považujem za štandard služieb, ktorý vyžadujem (práve tak ma ako Slováka prekvapuje, že nič také nemajú napr. v Krakówe, či v mníchovskom metre), zároveň si však myslím, že všetkého veľa škodí. Sústavné hučanie z reproduktora by cestujúcim znepríjemňovalo cestovanie a celkom určite by sa na to mnohí sťažovali.
Ak by som v Prešove mal také nezmysly ako "Nasleduje Nižné lúky", "Nasleduje Ľubotice", či "Nasleduje Rybníčky", tak by som na DP presviedčal dovtedy, kým by sa to nezmenilo.