Reakcia na: J #808:
Doplním Ťa - v !!!Zlínery"!!! (má byť Zlíneri).Stránky po.imhd.sk sa dočkáš vo veľmi dohľadnej dobe
Stačí takáto odpoveď?
Stačí takáto odpoveď?
Tak tam nikdy nebude milion liniek
chlapci, ale vsimli ste si, ze toto je kosicke forum?
Samozrejme, že hlásenie je teraz už štandart služieb, ale pôvodne malo iný zmysel. Pre mňa osobne je oveľa pohodlnejšie si info vypočuť ako prečítať a to aj vo vozoch MHD. Preto radšej pozerám správy ako čítam noviny. U nás je to aj tak jedno, bo aj noviny aj TV je na rovnakej úrovn. TA3 sa črtá ako dosť veľká výnimka a majú parádne nekomentované správy, jednoucho realita tak ako je. A čo sa vám bude ľúbiť, veľmi sa snažia vyhýbať komunálnym správam z Bratislavy, keďže ich heslom je: Slovensko nie je Bratislava. (Aj keď v nej sídlia)
Vladimír
Nechcem zo seba robiť nejakú nehumánnu špinu, ale koľkým ľuďom toto hlásenie pomôže a koľkým naopak znechutí, znepríjemní cestovanie? Koľko percent cestujúcich je nevidiacich? Z tých nevidiacich, koľko precent cestujúcich nepozná trasy liniek?
Možno niekto môj názor odsúdi, ale akustické hlásenie zastávok považujem za štandard služieb, ktorý vyžadujem (práve tak ma ako Slováka prekvapuje, že nič také nemajú napr. v Krakówe, či v mníchovskom metre), zároveň si však myslím, že všetkého veľa škodí. Sústavné hučanie z reproduktora by cestujúcim znepríjemňovalo cestovanie a celkom určite by sa na to mnohí sťažovali.
Ak by som v Prešove mal také nezmysly ako "Nasleduje Nižné lúky", "Nasleduje Ľubotice", či "Nasleduje Rybníčky", tak by som na DP presviedčal dovtedy, kým by sa to nezmenilo.