Až tak do detailov by som nešiel. TAM bus tam chýbal, je však iba jeden a v košickej mhd zastupuje teda mizivé percento, naviac kto by sa chválil vrakom. Viac mi tam chýbala C744-ka, ktorá bola odstavená v predu. C734 sú v Šaci a sú to vraky, ktoré sa majú tento rok tiež vyradiť. A Ik280.87, skôr by som si pýtal 280.10 konkrétne 4126, je to veľmi pekný voz.
Vozy sa prezentovali všeobecne, mal si tam Ik280, tak načo tam trepať ďalšie vraky, to isté 15Tr. Takmer to isté.
Vozový park bol zastúpeny takmer kompletne, chýbal len ten TAM.
C744, C734 a iné verzie IK, sa odlišujú od vystavených vozov len v detailoch, alebo usporiadaní interiéru a len by kazili celkový dojem a nádhernú zeleno - bielu kolónu vozidiel
Vozy sa prezentovali všeobecne, mal si tam Ik280, tak načo tam trepať ďalšie vraky, to isté 15Tr. Takmer to isté.
Vozový park bol zastúpeny takmer kompletne, chýbal len ten TAM.
C744, C734 a iné verzie IK, sa odlišujú od vystavených vozov len v detailoch, alebo usporiadaní interiéru a len by kazili celkový dojem a nádhernú zeleno - bielu kolónu vozidiel
J
Na zastávke D by sa v linkách ohlásil prestup na linku 5 vo vozoch liniek 1, 2, 3 a 4 a vo voze linky 5 by sa ohlásilo prestup na linky 1, 2, 3 a 4.
Nechcem robiť z teba nehumánnu špinu, len chcem upozorniť aj na túto stranu mince. A nejedná sa len o nevidiacich, ale aj disgrafikov a ľudí s rôznymi inými poruchami. Ak to pomôže aspoň jednému je to plus.
Myslím si, že s tou teóriu či úmyslom by sa oplatilo pohrať a dôjsť k prijateľnej úrovni hlásenia prestupov. A čo sa týka tých, ktorý sa sťažovali ?! Na DPB prišlo zopár listov od ľudí, ktorý sa sťažovali aj na to hlásenie, ktoré v Bratislave funguje a to je tak 25 vozov s 550. Vždy sa nájde niekto kto sa bude sťažovať,dôležité je či by DPB (alebo iný prepravca) dokázal tento krok u verejnosti obhájiť a tá by ho prijala.