Reakcia na: J #792:
Aha, takže vy nemáte zastávku, kde stojí veľa liniek. A čo Patrónka (21, 30, 34, 37, 38, 43, 49, 63, 83, 92, 212), Zochova (31, 39, 81, 83, 84, 93, 94, 180, 181, 193), Dvory (59, 80, 83, 84, 91, 92, 93, 94, 181, 191, 193), Račianske mýto (3, 5, 7, 11, 21, 25, 31, 34, 39, 59, 61, 63, 74, 82) a ďalšie, ďalšie, ďalšie zastávky? Keby si sadol do vašej L61 na Hlavnej stanici, tak kým by si došiel na Bajkalskú, porazilo by Ťa. Takže nepíš, že nemáte zastávky s väčším počtom liniek.A už vôbec nehovoriac o tom, že tu nejde len o zastávky s veľkým počtom liniek. Predstav si len cestu z Komisárok na Račko v L3. Kým by si ta došiel a na každej zastávke by Ti to krákalo, že môžeš prestúpiť na L5, 7 a 11, zbláznil by si sa.
Preto ešte raz - prestupy v akustickej forme NIE. Môže to byť na displeji, môže to byť v cestovnom poriadku.
Opakujem znova. Výraz "Nasleduje" sa nekompatibilný s názvami zastávok v množnom čísle - Zemiakové sklady, Segnáre, Zlaté schody, Kramáre - nemocnica, Tri domky a ďalšie kvantá. Argument o uliciach neberiem. Vo vozidle sa hlásia zastávky, nie ulice. Ak v reproduktore zaznie, že nasleduje Bajkalská, v BA to ešte vôbec nemusí znamenať, že som skutočne na Bajkalskej ul. Výraz "zastávka", som presvedčený, v ohlásení zastávky JE žiadúci.
Sarko
Ťažko posúdiť. Možno niekoho napadne pripraviť územnú rezervu pre električky a prebudovať komunikácie (bez výstavby električkových koľají), po čom sa už bude dať bez problémov uvažovať o výstavbe trolejbusovej trate. Možno to bude skôr ako v Tebou spomínanom roku 2015 a možno dokonca aj neskôr...